מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד גדולה לילדים

מתכון לעוגת שוקולד גדולה לילדים

מתכון לעוגת שוקולד גדולה לילדים

עוגת שוקולד טעימה לילדים

הכנת עוגת שוקולד גדולה לילדים היא דרך מצוינת לחגוג אירוע מיוחד או יום הולדת. העוגה הטעימה הזו בטוח תהיה להיט אצל ילדים בכל הגילאים. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו להקציף עוגה טעימה שתהיה גולת הכותרת של המסיבה.

רכיבים

כדי להכין עוגת שוקולד גדולה זו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 2 כוסות סוכר מגורען- 1 כפית סודה לשתייה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כוס שמן צמחי- 2 ביצים גדולות- 1 כוס חלב- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס מים רותחים

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, הסוכר, הסודה לשתייה, אבקת האפייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה נפרדת, טורפים יחד את השמן, הביצים, החמאה ותמצית הווניל.4. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מוסיפים לאט את המים הרותחים ומערבבים עד שהבלילה חלקה.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. הניחו לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

פרוסט את העוגה

כדי להקפיא את העוגה, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות אבקת סוכר- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כפית תמצית וניל- 2-3 כפות חלב1. בקערה בינונית, טורפים יחד את אבקת הסוכר, אבקת הקקאו, החמאה, תמצית הווניל והחלב עד לקבלת תערובת חלקה.2. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.

דעה אישית

עוגת השוקולד הגדולה הזו היא דרך נהדרת להפוך אירוע מיוחד למיוחד עוד יותר. העוגה לחה וטעימה, והציפוי עשיר וקרמי. ילדים בכל הגילאים יאהבו את העוגה הטעימה הזו. בנוסף, זה קל להכנה, כך שאתה יכול להקציף אותו תוך זמן קצר. נסה את המתכון הזה למסיבת יום ההולדת הבאה שלך או לאירוע מיוחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן