מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד במיקרוגל

מתכון לעוגת שוקולד במיקרוגל

מתכון לעוגת שוקולד במיקרוגל

היכרות עם עוגת שוקולד במיקרוגל

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. זהו פינוק עשיר ודקדנטי המושלם לכל אירוע. אבל מה אם אין לך תנור? או מה אם אין לך זמן לאפות עוגה? ובכן, אתה עדיין יכול ליהנות מעוגת שוקולד טעימה עם המתכון הקל לביצוע לעוגת שוקולד במיקרוגל. המתכון הזה מושלם למי שחסר זמן או שאין לו גישה לתנור. זה נהדר גם למי שחדש באפייה ורוצה לנסות משהו חדש. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה דקות במיקרוגל, תוכלו לקבל עוגת שוקולד טעימה מוכנה להנאה.

מצרכים לעוגת שוקולד במיקרוגל

להכנת עוגת שוקולד זו במיקרוגל, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כוס סוכר גרגרי – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית סודה לשתייה – 1/ 2 כפיות מלח – 1/2 כוס שמן צמחי – 1 כוס חלב – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל

הוראות להכנת עוגת שוקולד במיקרוגל

1. מערבבים בקערה גדולה את הקמח, הסוכר, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. 2. טורפים בקערה נפרדת את השמן, החלב, הביצים ותמצית הווניל. 3. יוצקים את החומרים הרטובים לתוך החומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד. 4. משמנים תבנית עוגה 9 אינץ' המתאימה למיקרוגל בחמאה או בספריי בישול נון-סטיק. 5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ומפזרים אותה בצורה אחידה. 6. מכניסים את המחבת למיקרוגל ומבשלים על גבוה 4 דקות. 7. לאחר 4 דקות בודקים את מידת העשייה של העוגה על ידי הכנסת קיסם למרכזה. אם הקיסם יוצא נקי, העוגה מוכנה. אם לא, מבשלים עוד 1-2 דקות. 8. מניחים לעוגה להתקרר 10 דקות לפני ההגשה.

טיפים להכנת עוגת שוקולד במיקרוגל

– הקפידו להשתמש בתבנית עוגה המתאימה למיקרוגל. – אם העוגה לא מוכנה לאחר 4 דקות, מבשלים עוד 1-2 דקות. – להכנת זיגוג שוקולד לעוגה, מערבבים יחד 1/2 כוס אבקת סוכר, 1 כף אבקת קקאו ו-2 כפות חלב. – להכנת גנאש שוקולד לעוגה, מערבבים יחד 1/2 כוס שמנת כבדה ו-1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק.

סיכום

הכנת עוגת שוקולד במיקרוגל היא דרך מצוינת ליהנות מקינוח טעים בלי צורך להשתמש בתנור. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה דקות במיקרוגל, תוכלו לקבל עוגת שוקולד טעימה מוכנה להנאה. למידע נוסף על אפייה עם מיקרוגל, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן