מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת רול שוקולד

מתכון לעוגת רול שוקולד

. מתכון לעוגת רול שוקולד

מהי עוגת רול שוקולד?

עוגת לחמניות שוקולד היא סוג של עוגה שמכינים על ידי רידוד שכבה דקה של עוגת ספוג עם מילוי קרמי. בדרך כלל ממלאים את העוגה בקרם בטעם שוקולד, אך ניתן למלא אותה גם בטעמים נוספים כמו וניל, תות או לימון. לאחר מכן מקשטים את העוגה בציפוי, שבבי שוקולד או קישוטים אחרים. עוגות לחמניות שוקולד הן קינוחים פופולריים במדינות רבות, והן מוגשות לרוב באירועים מיוחדים כמו ימי הולדת וחגים.

מצרכים לעוגת גלילי שוקולד

לעוגת ספוג:

– 3 ביצים- 1/2 כוס סוכר- 1/2 כוס קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/4 כפית מלח- 2 כפות חמאה, מומסת

למילוי:

– 1/2 כוס שמנת כבדה – 1/4 כוס סוכר קונדיטורים – 1/4 כוס אבקת קקאו – 1 כפית תמצית וניל

עבור הציפוי:

– 1/2 כוס סוכר קונדיטורים- 2 כפות אבקת קקאו- 2 כפות חמאה, מומסת- 2 כפות חלב

הוראות להכנת עוגת גלילי שוקולד

שלב 1: הכינו את עוגת הספוג

מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 10×15 אינץ' (25×38 ס"מ) בחמאה ומרפדים בנייר אפייה. בקערה גדולה מקציפים את הביצים והסוכר לקצף בהיר ותפוח. מנפים פנימה את הקמח, אבקת האפייה והמלח ומערבבים רק עד לאיחוד. מוסיפים את החמאה המומסת ומערבבים עד לאיחוד. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ומפזרים בצורה אחידה. אופים 12-15 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.

שלב 2: הכינו את המילוי

בקערה בינונית מקציפים את השמנת הכבדה עד שנוצרות פסגות רכות. מוסיפים את הסוכר, אבקת הקקאו ותמצית הוניל של הקונדיטורים ומקציפים עד לאיחוד.

שלב 3: מרכיבים את העוגה

מוציאים את העוגה מהתנור ומצננים 10 דקות. הופכים את העוגה על משטח נקי ומקלפים את נייר הפרגמנט. מורחים את המילוי באופן שווה על העוגה.התחיל באחד הקצוות הקצרים, מגלגלים את העוגה בחוזקה. מניחים את העוגה עם התפר כלפי מטה על צלחת הגשה.

שלב 4: הכינו את הציפוי

בקערה קטנה מערבבים יחד את הסוכר של הקונדיטורים, אבקת הקקאו, החמאה המומסת והחלב עד לקבלת תערובת חלקה. מורחים את הציפוי על העוגה.

שלב 5: מגישים

מצננים את העוגה במקרר לפחות שעה לפני ההגשה. תהנה!

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
ביצים, סוכר, קמח, אבקת אפייה, מלח, חמאה, שמנת כבדה, סוכר קונדיטורים, אבקת קקאו, תמצית וניל מחממים תנור, מקציפים ביצים וסוכר, מנפים פנימה חומרים יבשים, מוסיפים חמאה, יוצקים את הבלילה לתבנית, אופים, מקציפים שמנת, ממרח מלית, מגלגלים עוגה, מורחים ציפוי, מצננים, מגישים

הכנת עוגת לחמניות שוקולד היא דרך מצוינת ליהנות מקינוח טעים. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגת לחמניות שוקולד טעימה תוך זמן קצר. למתכונים נוספים וטיפים לאפייה, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן