מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת קפה שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת קפה שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת קפה שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת קפה שוקולד

אם אתם מחפשים קינוח טעים וקל להכנה, המתכון הזה לעוגת קפה שוקולד הוא הבחירה המושלמת. זה מתכון קלאסי שקיים כבר שנים, והוא בטוח יהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. העוגה הזו לחה וטעימה, והיא בטוח תהיה להיט אצל כולם.

מתכון זה קל להכנה ודורש רק כמה מרכיבים פשוטים. תזדקק לקמח לכל מטרה, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח, חמאה, סוכר, ביצים וכמובן שוקולד וקפה. תזדקק גם לתבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ומערבל ידני.

כדי להתחיל, חממו מראש את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים את תבנית העוגה בחמאה ומניחים בצד. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה נפרדת מקציפים את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה.

מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, ומערבבים רק עד שהם מתאחדים. מקפלים פנימה את השוקולד והקפה עד לפיזור אחיד. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

ציפוי שוקולד

כדי להכין את ציפוי השוקולד, תזדקק לחמאה, אבקת קקאו, אבקת סוכר, חלב ותמצית וניל. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה ואבקת הקקאו עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים לאט את אבקת הסוכר, כוס אחת בכל פעם, עד שמגיעים לסמיכות הרצויה. מוסיפים את החלב ותמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה ומגישים.

טיפים וטריקים

עוגת קפה שוקולד זו עדיף להגיש באותו היום שבו היא מוכנה. אם תרצו להכין אותו מבעוד מועד, תוכלו לאחסן אותו בכלי אטום במקרר עד 3 ימים. אם תרצו להקפיא את העוגה, עטפו אותה היטב בניילון נצמד ואחסנו במקפיא עד 3 חודשים.

לטאץ' מיוחד במיוחד, אפשר להוסיף את העוגה עם פירות יער טריים או שוקולד צ'יפס. אפשר גם להוסיף שכבת קצפת בין העוגה לציפוי לפינוק מיוחד במיוחד.

מתכון עוגת קפה שוקולד זה בטוח יהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. הוא קל להכנה וטעים, והוא הקינוח המושלם לכל אירוע. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן