מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת פאדג' שוקולד טעימה

מתכון לעוגת פאדג' שוקולד טעימה

מתכון לעוגת פאדג' שוקולד טעימה

מתכון לעוגת פאדג' שוקולד טעימה

הכנת עוגת פאדג' שוקולד טעימה היא קלה ממה שאתה חושב. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול ליצור קינוח דקדנטי שיהווה את הכוכב של כל מפגש. הנה מדריך שלב אחר שלב להכנת עוגת פאדג' שוקולד טעימה.

רכיבים

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים גדולות- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס חמאה- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים (לא חובה)

הוראות

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החלב. מערבבים רק עד לאיחוד.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס והאגוזי מלך (אם משתמשים).6. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. הניחו לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, ואז הוצא על רשת להתקרר לחלוטין. עוגת השוקולד פאדג' הטעימה שלך מוכנה כעת להנאה! מגישים עם כף קצפת או כדור גלידה לפינוק מיוחד במיוחד. למידע נוסף על עוגת פאדג' שוקולד, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן