מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת מרקיז שוקולד

מתכון לעוגת מרקיז שוקולד

מתכון לעוגת מרקיז שוקולד

מהי עוגת מרקיז שוקולד?

עוגת מרקיז שוקולד היא קינוח דקדנטי ועשיר שבטוח ישביע כל שן מתוקה. עוגה זו עשויה עם שכבות של עוגת שוקולד, מוס שוקולד וגנאש שוקולד. התוצאה היא עוגה לחה וטעימה שבטוח תרשים.

מצרכים לעוגת מרקיז שוקולד

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות סוכר מגורען- 4 ביצים גדולות- 1 כוס חמאה- 2 כפיות תמצית וניל

למוס השוקולד:

– 8 אונקיות שוקולד חצי מתוק, קצוץ – 2 כפות חמאה – 2 כפות סירופ תירס קל – 1/2 כוס שמנת כבדה – 2 כפות אבקת סוכר

לגנאש השוקולד:

– 8 אונקיות שוקולד חצי מתוק, קצוץ – 1/2 כוס שמנת כבדה – 2 כפות סירופ תירס קל

הוראות לעוגת מרקיז שוקולד

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את החלב ותמצית הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין התבניות המוכנות ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.6. מניחים לעוגות להתקרר בתבניות למשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת להתקררות מלאה.7. להכנת מוס השוקולד, ממיסים את השוקולד, החמאה וסירופ התירס בסיר כפול. לאחר שנמס, מסירים מהאש ומניחים להתקרר מעט.8. בקערה בינונית מקציפים את השמנת הכבדה ואבקת הסוכר עד שנוצרות פסגות נוקשות.9. מקפלים בעדינות את תערובת השוקולד המצונן לתוך הקצפת עד לאיחוד.10. להרכבת העוגה מניחים שכבה אחת של עוגה על מעמד או צלחת לעוגה. מורחים את מוס השוקולד על החלק העליון של העוגה. מניחים מעל את השכבה השנייה של העוגה.11. להכנת גנאש השוקולד, ממיסים את השוקולד, השמנת הכבדה וסירופ התירס בסיר כפול. לאחר שנמס, מסירים מהאש ומניחים להתקרר מעט.12. יוצקים את הגנאש על החלק העליון של העוגה ומורחים בצורה אחידה. מניחים לגנאש להתייצב לפני ההגשה.

תהנה מעוגת המרקיז השוקולד הטעימה שלך!

עוגת מרקיז השוקולד שלך מוכנה עכשיו להנאה! הקינוח הדקדנטי הזה בטוח ישביע כל שן מתוקה. מגישים אותו עם כף קצפת ומפזרים אבקת קקאו לפינוק מיוחד במיוחד. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן