מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שכבות שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שכבות שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שכבות שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת שכבות שוקולד

עוגת שכבות שוקולד היא קינוח קלאסי שבטוח ישמח כל קהל. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או סתם רוצים להכין משהו מיוחד למשפחה שלכם, המתכון הזה בטוח יהיה להיט. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להקציף עוגה טעימה תוך זמן קצר. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד להכין עוגת שכבות שוקולד שתגרום לכולם לבקש שניות.

רכיבים

להכנת עוגת שכבות שוקולד, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כוס חמאה, מרוכך – 2 כוסות סוכר לבן – 4 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חמאה – 2 כוסות שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'. 2. טורפים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל. 4. מוסיפים את החומרים היבשים בהדרגה לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה. מקציפים רק עד לאיחוד. 5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס. 6. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין שתי התבניות המוכנות. 7. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. 8. מניחים לעוגות להתקרר בתבניות למשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת לצינון מלא.

ציפוי

להכנת הציפוי, תזדקק למרכיבים הבאים: – 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 4 כוסות סוכר קונדיטורים – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כפית תמצית וניל – 1/3 כוס חלב 1. בתבנית גדולה קערה, מקרם יחד את החמאה וסוכר הקונדיטורים עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. 2. טורפים פנימה את אבקת הקקאו, תמצית הווניל והחלב עד לקבלת מרקם חלק. 3. מורחים את הציפוי בין שתי שכבות העוגה שהתקררו. 4. מורחים את יתרת הציפוי על החלק העליון והדפנות של העוגה.

מָנָה

עוגת שכבות השוקולד שלך מוכנה כעת להגשה. פורסים ונהנים!

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן העוגה תחזיק?

ת: העוגה תחזיק עד 5 ימים אם מאוחסנת בכלי אטום במקרר.

ש: האם אוכל להשתמש בסוג אחר של שוקולד לעוגה?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בשוקולד מריר, שוקולד חלב או שוקולד צ'יפס לבן לעוגה.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של ציפוי?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של ציפוי שאתה אוהב.

ש: האם אפשר להכין את העוגה מבעוד מועד?

ת: כן, אפשר להכין את העוגה עד יומיים לפני הזמן ולאחסן אותה במקרר עד להגשה.

סיכום

עוגת שכבות שוקולד היא קינוח קלאסי שבטוח ישמח כל קהל. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להקציף עוגה טעימה תוך זמן קצר. כדי להכין את העוגה, תזדקק לקמח לכל מטרה, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח, אבקת קקאו, חמאה, סוכר, ביצים, תמצית וניל, חמאה ושוקולד צ'יפס חצי מתוק. עבור הציפוי, תצטרך חמאה, סוכר קונדיטורים, אבקת קקאו, תמצית וניל וחלב. לאחר שהעוגה נאפה ומתקררת, מורחים את הציפוי בין שתי השכבות ומעל החלק העליון ודפנות העוגה. פורסים ונהנים! למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן