מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד – פינוק טעים

מתכון לעוגת שוקולד – פינוק טעים

מתכון לעוגת שוקולד – פינוק טעים

מתכון לעוגת שוקולד – פינוק טעים

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או סתם מחפשים פינוק מתוק, המתכון הזה לעוגת שוקולד בטוח ישמח. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להקציף עוגה טעימה תוך זמן קצר. מתכון זה קל לביצוע וניתן להתאים אותו לטעמך. אפשר להוסיף טעמים שונים, כמו אגוזים או פירות יבשים, או אפילו מעליו שכבת ציפוי. לא משנה מה תבחרו, עוגת השוקולד הזו בטוח תהיה להיט.

רכיבים

להכנת עוגת שוקולד זו תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כוס חמאה, מרוככת – 2 כוסות סוכר לבן – 4 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית בגודל 9X13 אינץ'. 2. מנפים יחד בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. 4. טורפים בהדרגה את החומרים היבשים לסירוגין עם החמאה. 5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. 6. אופים 30 עד 35 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. 7. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, לאחר מכן הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
2 כפות של קמח 1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית בגודל 9X13 אינץ'.
1 כפית אבקת אפייה 2. מנפים יחד בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.
1 כפית סודה לשתייה 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.
1/2 כפית מלח 4. טורפים בהדרגה את החומרים היבשים לסירוגין עם החמאה.
1/2 כוס אבקת קקאו 5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה.
1 כוס חמאה, מרוככת 6. אופים 30 עד 35 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.
2 כוסות סוכר לבן 7. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, לאחר מכן הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.
4 ביצים
1 כפית תמצית וניל
1 כוס חמאה

לאחר סיום האפייה של העוגה, תוכלו ליהנות ממנה כפי שהיא או להעלות עליה שכבת ציפוי. אם אתה מרגיש הרפתקני, אתה יכול אפילו להוסיף טעמים שונים, כמו אגוזים או פירות יבשים. לא משנה מה תבחרו, עוגת השוקולד הזו בטוח תהיה להיט. הכנת עוגת שוקולד היא דרך מצוינת ליהנות מפינוק מתוק עם חברים ובני משפחה. עם המתכון הקל לביצוע הזה, אתה יכול להקציף עוגה טעימה תוך זמן קצר. אז למה לא לנסות? לא תתאכזב. אם תרצה ללמוד עוד על אפייה, עיין בסרטון YouTube זה לכמה טיפים וטריקים מועילים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן