מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד עם נס קפה

מתכון לעוגת שוקולד עם נס קפה

מתכון לעוגת שוקולד עם נס קפה

עוגת שוקולד עם נס קפה

בא לכם להכין עוגת שוקולד טעימה שתגרום לבלוטות הטעם שלכם להשתולל? אז כדאי לנסות את המתכון הזה לעוגת שוקולד עם נס קפה! העוגה הזו בטוח תהיה להיט אצל כל מי שינסה אותה. הוא לח, טעים, ובעל טעם קפה ייחודי שיגרום לפה שלך מים. בנוסף, זה קל להכנה ואינו דורש מרכיבים מיוחדים. אז בואו נתחיל!

רכיבים

כדי להכין עוגת שוקולד טעימה זו עם נס קפה, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/ 2 כוס שמן צמחי- 1/2 כוס סוכר מגורען- 1/2 כוס סוכר חום- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס קפה מבושל חזק- 1/2 כוס חמאה- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את השמן, הסוכר והסוכר החום עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.4. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו, מקציפים היטב לאחר כל הוספה.5. מוסיפים את תמצית הווניל ומקציפים עד לאיחוד.6. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.7. מוסיפים את הקפה, החמאה והשוקולד צ'יפס ומערבבים רק עד לאיחוד.8. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.9. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.10. מגישים את העוגה עם כף קצפת וזילוף אבקת קקאו. תהנו! הכנת עוגת שוקולד טעימה עם נס קפה היא קלה ובטוח שתהיה להיט אצל כל מי שמנסה אותה. טעם הקפה מוסיף טוויסט ייחודי לעוגת השוקולד הקלאסית שתגרום לבלוטות הטעם שלכם להשתולל. אז, נסה את המתכון הזה ותיהנה מעוגה טעימה שבטוח תהיה להיט! למתכונים טעימים נוספים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן