מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד עם טוויסט

מתכון לעוגת שוקולד עם טוויסט

מתכון לעוגת שוקולד עם טוויסט

מתכון לעוגת שוקולד עם טוויסט

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. אבל למה לא לעלות שלב ולהכין עוגת שוקולד עם טוויסט? המתכון הזה יראה לכם איך להכין עוגת שוקולד טעימה וייחודית שבטוח תרשים את החברים והמשפחה שלכם.

רכיבים

כדי להכין עוגת שוקולד זו עם טוויסט, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1/2 כוס שמן צמחי – 1 כוס סוכר לבן – 1 כוס סוכר חום – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חמאה – 1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. 2. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 3. מערבבים בקערה גדולה את הקמח, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 4. מערבבים בקערה נפרדת את השמן, הסוכר הלבן, הסוכר החום, הביצים ותמצית הווניל. 5. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים עד לאיחוד. 6. מוסיפים לאט את החמאה ומערבבים עד לאיחוד. 7. מקפלים פנימה את האגוזים והשוקולד צ'יפס. 8. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה. 9. אופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. 10. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה.

הצעות הגשה

עוגת השוקולד הזו עם טוויסט טעימה מוגשת בפני עצמה, אבל אתה יכול גם להוסיף כמה נגיעות נוספות כדי להפוך אותה למיוחדת עוד יותר. נסו להגיש אותו עם כדור גלידה, כף קצפת או זילוף של רוטב שוקולד. אפשר גם להוסיף פירות טריים או פיזור אגוזים קצוצים.

אִחסוּן

ניתן לאחסן את עוגת השוקולד הזו עם טוויסט בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. אם תרצו לאחסן אותו זמן רב יותר, תוכלו לעטוף אותו היטב בניילון נצמד ולהקפיא אותו עד 3 חודשים.

סיכום

עוגת השוקולד הזו עם טוויסט בטוח תהיה להיט עם החברים והמשפחה שלך. זה קינוח טעים וייחודי שבטוח ירשים. עם כמה מרכיבים פשוטים והוראות קלות, תוכלו להכין את העוגה הטעימה הזו תוך זמן קצר. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה . תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן