מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת שוקולד לשבת

מתכון לעוגת שוקולד לשבת

מתכון לעוגת שוקולד לשבת

מתכון לעוגת שוקולד לשבת

השבת היא יום מנוחה וחגיגה מיוחד באמונה היהודית. זה הזמן להתכנס עם המשפחה והחברים וליהנות מארוחה טעימה. אחת הדרכים הטובות ביותר לסיים ארוחת שבת היא עם קינוח טעים. מתכון עוגת שוקולד זה קל להכנה ויהיה להיט אצל כולם.

רכיבים

למתכון זה תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס חלב- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מוסיפים את תמצית הווניל.4. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש קבוצות, לסירוגין עם החלב. מערבבים פנימה את השוקולד צ'יפס.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית במשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת להתקררות מלאה.7. מגישים את העוגה עם כף קצפת או כדור גלידה. תהנה!

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של קמח למתכון הזה?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של קמח שאתה אוהב. קמח חיטה מלא, קמח שקדים או קמח ללא גלוטן יעבדו כולם. רק דאגו להתאים את כמות הנוזלים שאתם מוסיפים לבלילה בהתאם.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של סוכר עבור המתכון הזה?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג סוכר שאתה אוהב. סוכר חום, סוכר קוקוס או אפילו דבש יעבדו. רק דאגו להתאים את כמות הנוזלים שאתם מוסיפים לבלילה בהתאם.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של שוקולד צ'יפס עבור המתכון הזה?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של שוקולד צ'יפס שאתה אוהב. שוקולד צ'יפס מריר, שוקולד צ'יפס לבן, או אפילו שבבי חמאת בוטנים יעבדו כולם. רק דאגו להתאים את כמות הנוזלים שאתם מוסיפים לבלילה בהתאם.

סיכום

מתכון עוגת שוקולד זה קל להכנה ויהיה להיט אצל כולם. זוהי הדרך המושלמת לסיים את ארוחת השבת והיא בטוח תשמח גם את הבררנים שבאוכלים. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו לקבל קינוח טעים שכולם יאהבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן