מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד ללא גלוטן אבי ביטון

מתכון לעוגת שוקולד ללא גלוטן אבי ביטון

מתכון לעוגת שוקולד ללא גלוטן אבי ביטון

מתכון לעוגת שוקולד ללא גלוטן אבי ביטון

עוגת השוקולד ללא גלוטן של אבי ביטון היא פינוק טעים שכולם יכולים ליהנות ממנו. מתכון זה קל להכנה ודורש רק כמה מרכיבים פשוטים. עם המתכון הזה תוכלו להכין עוגה טעימה שבטוח תהיה להיט אצל כולם.

רכיבים

להכנת עוגת שוקולד ללא גלוטן זו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה ללא גלוטן- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כפית סודה לשתייה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס סוכר מגורען- 1/2 כוס שמן צמחי- 2 ביצים גדולות- 1 כוס חלב- 1 כפית תמצית וניל

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' בחמאה ומרפדים את התחתית בנייר אפייה.2. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח ללא גלוטן, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח.3. בקערה נפרדת, טורפים יחד את הסוכר, שמן צמחי, ביצים, חלב ותמצית וניל.4. מוסיפים לאט את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומקציפים עד שהבלילה חלקה.5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים אותה לרשת לצינון מלא.7. מגישים את העוגה עם כף קצפת או זילוף של שוקולד מומס. תהנה!

סיכום

עוגת השוקולד ללא גלוטן של אבי ביטון היא פינוק טעים שכולם יכולים ליהנות ממנו. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגה טעימה שבטוח תהיה להיט אצל כולם. למידע נוסף על אפייה ללא גלוטן, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן