מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד לבן ותותים

מתכון לעוגת שוקולד לבן ותותים

מתכון לעוגת שוקולד לבן ותותים

מתכון לעוגת שוקולד לבן ותותים

עוגת השוקולד הלבן והתותים הזו היא קינוח טעים וקל להכנה שיהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. השילוב של שוקולד לבן ותותים הוא שילוב טעמים קלאסי שבטוח ישמח. העוגה לחה ואוורירית, וציפוי השוקולד הלבן והתותים מוסיפים מתיקות טעימה.

רכיבים

לעוגה: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – ½ כפית סודה לשתייה – ½ כפית מלח – 1 כוס חמאה, מרוככת – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב תוספת: – 1 כוס שוקולד צ'יפס לבן – 1 כוס תותים טריים, חתוכים לקוביות

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 2. טורפים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. מערבבים פנימה את תמצית הווניל. 4. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש מנות, לסירוגין עם החמאה. מערבבים רק עד לאיחוד. 5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ומפזרים בצורה אחידה. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. 6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא. 7. מערבבים בקערה קטנה את השוקולד צ'יפס הלבן וקוביות התותים. מפזרים את הציפוי על העוגה שהתקררה.

טיפים להכנת עוגת שוקולד לבן ותותים מושלמת

השתמש בתותים טריים

תותים טריים הם המפתח להפיכת העוגה הזו לטעימה במיוחד. אם לא מוצאים תותים טריים, אפשר להשתמש בקפואים, אך הקפידו להפשיר אותם לפני השימוש.

אל תערבב יתר על המידה את הבלילה

חשוב לערבב את הבלילה רק עד לאיחוד. ערבוב יתר עלול לגרום לעוגה צפופה ויבשה.

הניחו לעוגה להתקרר לחלוטין

חשוב לתת לעוגה להתקרר לגמרי לפני שמוסיפים את הציפוי. אם העוגה עדיין חמימה, התוספת תימס ותעשה בלגן.

דעה אישית

עוגת השוקולד הלבן והתותים הזו היא אחד הקינוחים האהובים עליי. זה קל להכנה ותמיד להיט עם המשפחה והחברים שלי. השילוב של שוקולד לבן ותותים הוא שילוב טעמים קלאסי שבטוח ישמח. אני אוהב להגיש את העוגה הזו עם כף קצפת וכמה תותים טריים מעל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן