מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד – לא רק לימי הולדת

מתכון לעוגת שוקולד – לא רק לימי הולדת

מתכון לעוגת שוקולד – לא רק לימי הולדת

מתכון לעוגת שוקולד – לא רק לימי הולדת

עוגת שוקולד היא קינוח קלאסי שניתן ליהנות ממנו בכל עת של השנה. בין אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין, או סתם רוצים לפנק את עצמכם, המתכון הזה לעוגת שוקולד בטוח ישמח. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכל לקבל עוגה טעימה שמתאימה לכל אירוע.

רכיבים

  • 2 כפות של קמח
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1 כפית סודה לשתייה
  • 1/2 כפית מלח
  • 1/2 כוס אבקת קקאו
  • 1 כוס חמאה, מרוככת
  • 2 כוסות סוכר
  • 4 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1 כוס חלב חמאה

הוראות

מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. לְהַפְרִישׁ.

בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. מוסיפים את תמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. מוסיפים את החומרים היבשים לחומרים הרטובים בשלוש קבוצות, לסירוגין עם החלב. מקציפים רק עד לאיחוד.

מחלקים את הבלילה באופן שווה בין שתי התבניות המוכנות. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. מניחים להצטנן בתבניות 10 דקות לפני שמופכים על רשת לצינון מלא.

לאחר שהעוגה מתקררת, אתה יכול להקפיא אותה עם הציפוי האהוב עליך. לעוגת שוקולד קלאסית, נסה ציפוי פשוט של קרם חמאה שוקולד. או, למשהו קצת יותר מיוחד, נסה ציפוי גבינת שמנת. בכל מקרה, העוגה שלך תהיה טעימה!

דעה אישית

המתכון הזה לעוגת שוקולד הוא אחד האהובים עליי. זה קל להכנה ותמיד יוצא מושלם. העוגה לחה וטעימה, והציפוי הוא מגע הגימור המושלם. אני אוהבת להכין את העוגה הזו לאירועים מיוחדים, אבל היא גם נהדרת לפינוק יומיומי. זה בטוח יהיה להיט אצל כל מי שינסה את זה!

שאלות ותשובות

האם אפשר להשתמש בקמח מסוג אחר?

כן, אתה יכול להשתמש בסוג אחר של קמח אם אתה רוצה. רק הקפידו להשתמש בקמח ללא גלוטן אם אתם צריכים שהעוגה תהיה ללא גלוטן. אפשר גם להשתמש בשילוב של קמחים שונים כמו חצי קמח לכל מטרה וחצי קמח מלא.

האם אפשר להשתמש בסוג אחר של סוכר?

כן, אתה יכול להשתמש בסוג אחר של סוכר אם תרצה. אתה יכול להשתמש בסוכר מגורען, סוכר חום, או אפילו סוכר קוקוס. רק הקפידו להתאים את כמות הסוכר בהתאם לסוג שבו אתם משתמשים.

האם אפשר להכין את העוגה מבעוד מועד?

כן, אפשר להכין את העוגה מבעוד מועד. רק הקפידו לאחסן אותו בכלי אטום ולשמור אותו במקרר עד שתהיה מוכן להגיש אותו. ניתן גם להקפיא את העוגה עד 3 חודשים.

סיכום

המתכון הזה לעוגת שוקולד הוא קינוח קלאסי שאפשר ליהנות ממנו בכל עת של השנה. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, תוכל לקבל עוגה טעימה שמתאימה לכל אירוע. העוגה לחה וטעימה, והציפוי הוא מגע הגימור המושלם. אפשר להכין את העוגה מבעוד מועד ולאחסן אותה במקרר או במקפיא עד שתהיה מוכנה להגשה. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים קינוח טעים, נסו את המתכון הזה לעוגת שוקולד!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן