מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד טעימה מקמח כוסמין

מתכון לעוגת שוקולד טעימה מקמח כוסמין

מתכון לעוגת שוקולד טעימה מקמח כוסמין

עוגת שוקולד טעימה עשויה מקמח כוסמין

אפיית עוגת שוקולד טעימה היא דרך מצוינת להראות למישהו שאכפת לך. בין אם זה לאירוע מיוחד או סתם, עוגה ביתית בטוח תהיה להיט. אבל למה לא לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהכין עוגת שוקולד עם קמח כוסמין? קמח כוסמין הוא בחירה מצוינת לאפייה, שכן יש לו טעם אגוזי והוא עשיר בסיבים וחלבונים. בנוסף, קל למצוא אותו ברוב חנויות המכולת. לפניכם מתכון לעוגת שוקולד טעימה מקמח כוסמין.

רכיבים

  • 1 ¾ כוסות קמח כוסמין
  • 2 כפיות אבקת אפיה
  • ½ כפית סודה לשתייה
  • ½ כפית מלח
  • ¾ כוס אבקת קקאו
  • 1 כוס סוכר
  • 1 כוס שמן צמחי
  • 2 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1 כוס חלב

הוראות

  1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
  2. בקערה בינונית, טורפים יחד את קמח הכוסמין, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. לְהַפְרִישׁ.
  3. בקערה גדולה מקציפים יחד את הסוכר, השמן, הביצים ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, ומערבבים רק עד שהם מתאחדים.
  4. מוסיפים את החלב ומערבבים רק עד לאיחוד. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה.
  5. אופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.
  6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית במשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת לצינון מלא.

לאחר שהעוגה מתקררת, אתה יכול להקפיא אותה עם הציפוי האהוב עליך. העוגה הזו טעימה בהגשה פשוטה, או בתוספת פירות טריים או טפטוף של רוטב שוקולד. תהנה!

למה קמח כוסמין?

קמח כוסמין הוא בחירה מצוינת לאפייה, שכן יש לו טעם אגוזי והוא עשיר בסיבים וחלבונים. זה גם מקור טוב לוויטמינים מקבוצת B, מגנזיום ואבץ. קמח כוסמין קל יותר לעיכול גם מקמח חיטה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה עם רגישות לחיטה. בנוסף, קל למצוא אותו ברוב חנויות המכולת.

כאשר אופים עם קמח כוסמין, חשוב לשים לב שהוא סופג יותר נוזלים מקמח חיטה. זה אומר שייתכן שתצטרך להתאים את כמות הנוזלים במתכון שלך. התחל על ידי הוספת קצת פחות נוזלים ממה שהמתכון דורש, ולאחר מכן הוסיפו עוד במידת הצורך.

שאלות ותשובות

ש: האם אפשר להשתמש בקמח כוסמין במקום קמח חיטה בכל מתכון?

ת: ניתן להשתמש בקמח כוסמין במקום קמח חיטה ברוב המתכונים, אך ייתכן שיהיה צורך להתאים את כמות הנוזלים במתכון. התחל על ידי הוספת קצת פחות נוזלים ממה שהמתכון דורש, ולאחר מכן הוסיפו עוד במידת הצורך.

ש: האם קמח כוסמין נטול גלוטן?

ת: לא, קמח כוסמין אינו נטול גלוטן. הוא אמנם מכיל גלוטן, אבל הוא קל יותר לעיכול מאשר קמח חיטה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה עם רגישות לחיטה.

ש: כמה זמן העוגה תישאר טרייה?

ת: העוגה תישאר טרייה עד 3 ימים אם מאוחסנת בכלי אטום בטמפרטורת החדר.

הכנת עוגת שוקולד טעימה עם קמח כוסמין היא דרך מצוינת להראות למישהו שאכפת לך. עם טעמו האגוזי ותכולת סיבים וחלבון גבוהה, קמח כוסמין הוא בחירה מצוינת לאפייה. בנוסף, קל למצוא אותו ברוב חנויות המכולת. נסו את המתכון הזה לעוגת שוקולד טעימה מקמח כוסמין ובטוח תרשימו!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן