מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד טבעונית – קלה להכנה

מתכון לעוגת שוקולד טבעונית – קלה להכנה

מתכון לעוגת שוקולד טבעונית – קלה להכנה

מתכון לעוגת שוקולד טבעונית

מחפשים מתכון קל לעוגת שוקולד טבעונית? בין אם אתם טבעוניים או סתם מחפשים לנסות משהו חדש, עוגת השוקולד הטבעונית הזו בטוח תשמח. מתכון זה פשוט לביצוע ודורש מרכיבים מינימליים. עם כמה צעדים בלבד, תקבלו עוגה טבעונית טעימה שבטוח תהיה להיט.

רכיבים

כדי להכין עוגת שוקולד טבעונית זו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כפית סודה לשתייה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס חמאה טבעונית, מומסת – 1 כוס סוכר קוקוס- 1 כוס חלב שקדים- 2 כפיות תמצית וניל- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס טבעוני

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח.3. בקערה נפרדת מערבבים יחד את החמאה הטבעונית המומסת, סוכר הקוקוס, חלב השקדים ותמצית הווניל.4. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס הטבעוני.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ומורחים בצורה אחידה.7. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.8. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה.

טיפים לעוגת שוקולד טבעונית מושלמת

– הקפידו להשתמש בחמאה טבעונית ובשוקולד צ'יפס טבעוני לעוגה טבעונית באמת.- אם אין לכם סוכר קוקוס, אפשר להשתמש במקום בסוכר מגורען רגיל.- לעוגה עשירה יותר, נסו להוסיף 1/2 כוס חמוץ טבעוני שמנת לבלילה.- אם תרצו להכין עוגה גדולה יותר, הכפילו את המתכון ואפו בתבנית 9×13 אינץ'.- להכנת זיגוג שוקולד, ערבבו יחד 1/2 כוס שוקולד צ'יפס טבעוני ו-2 כפות חלב שקדים בסיר קטן. מחממים על אש קטנה תוך כדי ערבוב מתמיד עד שהשוקולד נמס והתערובת חלקה. מטפטפים על העוגה שהתקררה.- למגע חגיגי, מעל העוגה שפריצים טבעוניים או אגוזים קצוצים. הכנת עוגת שוקולד טבעונית קלה וטעימה. עם כמה מרכיבים ושלבים פשוטים, תוכלו לקבל עוגה טבעונית טעימה שבטוח תשמח. למידע נוסף על אפייה טבעונית, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן