מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד חמה בספל

מתכון לעוגת שוקולד חמה בספל

מתכון לעוגת שוקולד חמה בספל

עוגת שוקולד חמה בספל

מחפשים קינוח טעים וקל שתוכלו להכין תוך דקות? אל תחפשו רחוק יותר מהמתכון הזה לעוגת שוקולד חמה בספל. המתכון הזה מושלם לחטיף מהיר או לפינוק מיוחד. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים ומיקרוגל. תוך דקות ספורות תוכלו לקבל עוגת שוקולד חמה טעימה שבטוח תספק את השן המתוקה שלכם.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד החמה הזו בספל, תזדקק למרכיבים הבאים: – 4 כפות קמח לכל מטרה – 4 כפות סוכר – 2 כפות אבקת קקאו – 1/4 כפית אבקת אפייה – 3 כפות חלב – 2 כפות שמן צמחי – 1/4 כפית תמצית וניל

הוראות

1. בספל גדול מערבבים את הקמח, הסוכר, אבקת הקקאו ואבקת האפייה. 2. מוסיפים את החלב, השמן הצמחי ותמצית הווניל ומערבבים עד שכל המרכיבים מתאחדים. 3. מכניסים את הספל למיקרוגל ומבשלים במשך דקה ו-30 שניות. 4. מוציאים את הספל מהמיקרוגל ומצננים כמה דקות. 5. תהנה מעוגת השוקולד החמה שלך בספל! עוגת שוקולד חמה זו בספל היא קינוח טעים וקל שתוכלו להכין תוך דקות. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים ומיקרוגל. תוך דקות ספורות תוכלו לקבל עוגת שוקולד חמה טעימה שבטוח תספק את השן המתוקה שלכם. אם אתה רוצה ללמוד עוד על מתכון זה, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן