מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת פאי שוקולד

מתכון לעוגת פאי שוקולד

. מתכון לעוגת פאי שוקולד

מתכון לעוגת פאי שוקולד

עוגת פאי שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או סתם מחפשים פינוק מתוק, המתכון הזה בטוח יהיה להיט. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להקציף עוגת פאי שוקולד טעימה תוך זמן קצר. מרכיבים:-1/2 כוס חמאה, מומס-1/2 כוס סוכר-1/2 כוס אבקת קקאו-1 כפית תמצית וניל-2 ביצים-1/2 כוס קמח לכל מטרה-1/2 כפית אבקת אפייה-1/4 כפית מלח-1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק-1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים (לא חובה)הוראות:1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים צלחת פאי 9 אינץ'.2. בקערה בינונית מערבבים חמאה מומסת, סוכר, אבקת קקאו ותמצית וניל. טורפים פנימה ביצים עד לקבלת תערובת אחידה.3. בקערה נפרדת מערבבים קמח, אבקת אפייה ומלח. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים למרכיבים הרטובים, תוך כדי ערבוב עד לתערובת אחידה.4. מערבבים פנימה שוקולד צ'יפס ואגוזי מלך (אם רוצים).5. יוצקים את הבלילה לצלחת פשטידה מוכנה.6. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.7. מניחים להתקרר לפני ההגשה.

טיפים להכנת עוגת פאי שוקולד

-לטעם עשיר יותר, השתמשו בשוקולד צ'יפס מריר במקום חצי מתוק.-לטעם שוקולד עז יותר, הוסף 1/4 כוס נוספת של אבקת קקאו.-למרקם פריך יותר, הוסף 1/2 כוס אגוזים קצוצים הבלילה.-לעוגה מתוקה יותר, הוסף עוד 1/4 כוס סוכר.-לעוגה לחה יותר, הוסף ביצה נוספת.

הצעות הגשה

עוגת פאי שוקולד טעימה מוגשת חמימה עם כדור גלידה או כף קצפת. אפשר גם להגיש קר עם זילוף של סירופ שוקולד או פיזור אבקת סוכר.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
חמאה, סוכר, אבקת קקאו, תמצית וניל, ביצים, קמח, אבקת אפייה, מלח, שוקולד צ'יפס, אגוזי מלך מחממים תנור, משמנים צלחת פאי, מערבבים חומרים רטובים, מערבבים חומרים יבשים, מערבבים פנימה שוקולד צ'יפס ואגוזי מלך, יוצקים את הבלילה לצלחת הפאי המוכנה, אופים, מצננים לפני ההגשה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן