מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת מצות עם שוקולד פרווה

מתכון לעוגת מצות עם שוקולד פרווה

מתכון לעוגת מצות עם שוקולד פרווה

עוגת מצות עם שוקולד פרווה

עוגת מצות עם שוקולד פרווה היא פינוק טעים קל להכנה ומושלם לכל אירוע. המתכון הזה הוא דרך נהדרת ליהנות מהפינוק היהודי המסורתי של עוגת מצות עם טוויסט מודרני. השילוב בין המצות הפריכות לשוקולד הפרווה המתוק הוא שידוך תוצרת גן עדן. עוגת מצות היא מאכל יהודי מסורתי שמכינים מארוחת מצות, ביצים ושמן. הוא מוגש בדרך כלל במהלך פסח, אך ניתן ליהנות ממנו בכל עת של השנה. תוספת שוקולד פרווה למתכון מוסיפה טוויסט מודרני למנה המסורתית.

רכיבים

להכנת עוגת מצות עם שוקולד פרווה, תזדקק למרכיבים הבאים:- 4 כוסות ארוחת מצות- 4 ביצים- 1/2 כוס שמן צמחי- 1/2 כוס סוכר- 1/2 כפית מלח- 1/2 כפית אבקת אפייה- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס פרווה

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות פרנהייט.2. בקערה גדולה מערבבים יחד את ארוחת המצות, הביצים, השמן, הסוכר, המלח ואבקת האפייה עד לקבלת תערובת אחידה.3. משמנים תבנית אפייה בגודל 9×13 אינץ' בשמן.4. יוצקים את תערובת המצות למחבת ומורחים בצורה אחידה.5. מפזרים את השוקולד צ'יפס הפרווה מעל תערובת המצות.6. אופים בתנור שחומם מראש במשך 30 דקות, או עד להזהבה.7. מניחים להתקרר לפני ההגשה.

דעה אישית

עוגת מצות עם שוקולד פרווה היא פינוק טעים המושלם לכל אירוע. השילוב בין המצות הפריכות לשוקולד הפרווה המתוק הוא שידוך תוצרת גן עדן. המתכון קל להכנה וכולם יכולים ליהנות ממנו. למידע נוסף על עוגת מצות, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן