מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת כדורי שוקולד טבעונית טעימה

מתכון לעוגת כדורי שוקולד טבעונית טעימה

מתכון לעוגת כדורי שוקולד טבעונית טעימה

מה תצטרכו כדי להכין עוגת כדורי שוקולד טבעונית

הכנת עוגת כדורי שוקולד טבעונית היא קלה ודורשת רק כמה מרכיבים. תזדקק לשוקולד צ'יפס טבעוני, חמאה טבעונית, סוכר טבעוני, חלב טבעוני, קמח לכל מטרה, אבקת אפייה ומלח. תזדקק גם לתבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ונייר אפייה.

הוראות להכנת עוגת כדורי שוקולד טבעונית

שלב 1: מחממים את התנור

מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים את תבנית העוגה בחמאה טבעונית ומרפדים את התחתית בנייר אפייה.

שלב 2: הכינו את הבלילה

בקערה גדולה מערבבים יחד את הקמח לכל מטרה, אבקת האפייה והמלח. בקערה נפרדת מקציפים יחד את החמאה הטבעונית והסוכר הטבעוני לקרם בהיר ותפוח. מוסיפים את החלב הטבעוני ומערבבים עד לאיחוד. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים עד שנוצרת בלילה סמיכה.

שלב 3: מוסיפים את השוקולד צ'יפס

מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס הטבעוני לתוך הבלילה. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ומפזרים אותה בצורה אחידה.

שלב 4: אופים את העוגה

אופים את העוגה במשך 25-30 דקות או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר 10 דקות לפני שמעבירים אותה לרשת לצינון מלא.

הגשה ואחסון של עוגת כדורי שוקולד טבעונית

לאחר שהעוגה התקררה, אפשר להגיש אותה כמו שהיא או מעליה קצפת טבעונית ופירות טריים. ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. ניתן גם להקפיא את העוגה עד 3 חודשים. הכנת עוגת כדורי שוקולד טבעונית היא דרך מצוינת ליהנות מקינוח טעים ללא כל מוצרים מן החי. זה קל להכנה ובטוח שישמח את כולם. עם כמה מרכיבים פשוטים, תוכלו לקבל עוגה טבעונית טעימה שמתאימה לכל אירוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן