מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת השוקולד של היער השחור

מתכון לעוגת השוקולד של היער השחור

מתכון לעוגת השוקולד של היער השחור

מהי עוגת שוקולד מהיער השחור?

עוגת שוקולד ביער השחור היא קינוח קלאסי שבטוח ישמח כל קהל. מדובר בעוגת שוקולד לחה ועשירה שמרופדת בשכבות במילוי קרמי של דובדבנים ומעליה שבבי שוקולד וקצפת. העוגה הזו היא דרך מצוינת לסיים כל ארוחה והיא בטוח תהיה להיט אצל כולם.

רכיבים

עוגה

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 2 כוסות סוכר מגורען- 3/4 כוס אבקת קקאו- 2 כפיות סודה לשתייה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית מלח- 2 ביצים- 1 כוס חלב- 1 כוס שמן צמחי- 2 כפיות תמצית וניל

מילוי

– 2 קופסאות (14 אונקיות כל אחת) דובדבנים מתוקים כהים מגולענים, סחוטים – 1/2 כוס סוכר מגורען – 2 כפות עמילן תירס – 1/4 כפית תמצית שקדים

ציפוי

– 1/2 כוס שמנת כבדה – 2 כפות סוכר קונדיטורים – 1/2 כפית תמצית וניל – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

עוגה

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים שתי תבניות עוגה עגולות בגודל 9 אינץ'.2. בקערה גדולה, טורפים יחד את הקמח, הסוכר, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח.3. בקערה נפרדת טורפים יחד את הביצים, החמאה, השמן ותמצית הווניל.4. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין שתי התבניות המוכנות.6. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.7. מניחים לעוגות להתקרר בתבניות למשך 10 דקות, ואז הופכים על רשת לצינון מלא.

מילוי

1. בסיר בינוני מערבבים את הדובדבנים, הסוכר, עמילן התירס ותמצית השקדים.2. מבשלים על אש בינונית תוך ערבוב מתמיד עד שהתערובת מסמיכה ורותחת.3. מסירים מהאש ומניחים להתקרר.

ציפוי

1. בקערה בינונית מקציפים את השמנת, סוכר הקונדיטורים ותמצית הווניל עד שנוצרות פסגות נוקשות.2. ממיסים את השוקולד צ'יפס במיקרוגל או על סיר כפול.3. להרכבת העוגה מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה. מורחים מלמעלה את מלית הדובדבנים. מניחים מעל את שכבת העוגה השנייה.4. מורחים את הקצפת על החלק העליון ודפנות העוגה. מטפטפים את השוקולד המומס מעל.

השוואה מהירה

רכיבים עוגה מילוי ציפוי
קמח 2 כוסות לא לא
סוכר 2 כוסות 1/2 כוס 2 כפות
אבקת קקאו 3/4 כוס לא לא
אבקת סודה לשתייה 2 כפיות לא לא
אבקת אפייה 1 כפית לא לא
מלח 1 כפית לא לא
ביצים 2 לא לא
חוּבצָה 1 כוס לא לא
שמן צמחי 1 כוס לא לא
תמצית וניל 2 כפיות 1/4 כפית 1/2 כפית
דובדבנים לא 2 פחיות לא
עמילן תירס לא 2 כפות לא
שמנת מתוקה לא לא 1/2 כוס
אבקת סוכר לא לא 2 כפות
שוקולד צ'יפס לא לא 1/2 כוס

דעתי

הכנת עוגת שוקולד של היער השחור היא דרך מצוינת להראות את כישורי האפייה שלך. זהו קינוח קלאסי שבטוח ישמח כל קהל. השילוב של עוגת השוקולד הלחה, מילוי הדובדבנים הקרמי, ושבבי שוקולד וקצפת הוא פינוק טעים. המתכון קל לביצוע והתוצאות בטוחות להיט. אני ממליץ בחום לנסות את המתכון הזה. לטיפים וטריקים נוספים לאפייה, בדוק את YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן