מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת בננה טעימה עם שוקולד

מתכון לעוגת בננה טעימה עם שוקולד

מתכון לעוגת בננה טעימה עם שוקולד

מתכון לעוגת בננה טעימה עם שוקולד

עוגת בננה עם שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שיגרום לכם לדמעות בפה! המתכון הזה מושלם לכל אירוע והוא בטוח ירשים את החברים והמשפחה שלך. השילוב של בננה ושוקולד הוא שילוב טעמים קלאסי שבטוח ישמח את כולם. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להכין את העוגה הטעימה הזו!

רכיבים

כדי להכין את עוגת הבננה הטעימה הזו עם שוקולד, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים גדולות- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס בננות בשלות מעוכות- 1/2 כוס חמאה- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. הניחו בצד.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. מוסיפים את הבננות המעוכות ומערבבים עד לאיחוד.5. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.6. מערבבים פנימה את החמאה והשוקולד צ'יפס רק עד לאיחוד.7. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 35-40 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.8. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.

מָנָה

לאחר שהעוגה התקררה לחלוטין, היא מוכנה להגשה. מגישים את העוגה עם כף קצפת או כדור גלידה לפינוק מיוחד במיוחד. תהנה!

אִחסוּן

ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. לאחסון ארוך יותר, עוטפים את העוגה היטב בניילון נצמד ומאחסנים במקרר עד 5 ימים.

טיפים וטריקים

– לעוגה לחה במיוחד, הוסיפו לבלילה בננה נוספת.- לטעם עשיר יותר, השתמשו בשוקולד צ'יפס מריר במקום חצי מתוק.- כדי להפוך את העוגה לדקדנטית עוד יותר, מעליו גנאש שוקולד או זיגוג שוקולד. – לאפשרות בריאה יותר, השתמשו בקמח מלא במקום בקמח לכל מטרה. עוגת בננה עם שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שיגרום לכם לפה! עם המתכון הזה, אתה יכול בקלות להרשים את החברים והמשפחה שלך עם פינוק טעים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן