מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון קל לעוגת שוקולד חלב

מתכון קל לעוגת שוקולד חלב

מתכון קל לעוגת שוקולד חלב

מתכון קל לעוגת שוקולד חלב

הכנת עוגת שוקולד חלב טעימה לא חייבת להיות קשה. עם המתכון הקל הזה, תוכלו להכין עוגה טעימה תוך זמן קצר. הנה מה שתצטרך:

רכיבים

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס חלב- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. טורפים בהדרגה את החומרים היבשים, לסירוגין עם החלב.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.6. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה.7. אופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.8. מניחים להתקרר לפני ההגשה.

טיפים להכנת עוגת שוקולד חלב מושלמת

– וודאו שהחמאה מתרככת לפני שמקרמים אותה עם הסוכר.- אל תערבבו יתר על המידה את הבלילה.- השתמשו בשוקולד צ'יפס חצי מתוק לקבלת הטעם הטוב ביותר.- הניחו לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה.

דעה אישית

המתכון הזה לעוגת שוקולד חלב הוא אחד האהובים עליי. זה קל להכנה ותמיד יוצא מושלם. השוקולד צ'יפס מוסיפים מתיקות טעימה שאי אפשר לנצח. אני אוהב להגיש אותו עם כדור גלידת וניל עבור פינוק דקדנטי באמת. אם אתם מחפשים מתכון לעוגה קלה וטעימה, זה בטוח ישמח. עיין בסרטון הדרכה זה לטיפים מועילים נוספים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן