מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון קל לעוגת פירורי שוקולד

מתכון קל לעוגת פירורי שוקולד

מתכון קל לעוגת פירורי שוקולד

מה אתה צריך כדי להכין עוגת פירורי שוקולד

הכנת עוגת פירורי שוקולד טעימה לא צריכה להיות מסובכת. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים. הנה מה שתצטרך כדי להתחיל:

  • 1 כוס קמח לכל מטרה
  • 1/2 כוס אבקת קקאו
  • 1/2 כפית סודה לשתייה
  • 1/4 כפית מלח
  • 1/2 כוס חמאה, מרוככת
  • 1/2 כוס סוכר מגורען
  • 1/2 כוס סוכר חום בהיר
  • 2 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כוס חמאה
  • 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק
  • 1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים (לא חובה)

הוראות שלב אחר שלב להכנת עוגת פירורי שוקולד

שלב 1: מחממים את התנור ומשמנים את המחבת

מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומשמנים תבנית עגולה בגודל 8 אינץ'. ניתן גם לרפד את התבנית בנייר אפייה להסרה קלה.

שלב 2: הכינו את ציפוי הפירורים

בקערה בינונית מערבבים את הקמח, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה והמלח. חותכים פנימה את החמאה עד שהתערובת מזכירה פירורים גסים. מערבבים פנימה את הסוכר והסוכר החום עד שהכל מתאחד. לְהַפְרִישׁ.

שלב 3: הכינו את בלילת העוגה

בקערה גדולה טורפים את הביצים לקצף בהיר ותפוח. מוסיפים את תמצית הווניל ומקציפים עד לאיחוד. מוסיפים את החלב ומערבבים עד שהכל מתאחד. מוסיפים את תערובת הקמח ומערבבים עד שהכל רק מתאחד. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס והאגוזי מלך (אם משתמשים).

שלב 4: מרכיבים את העוגה

יוצקים את בלילת העוגה לתבנית המוכנה ומפזרים אותה בצורה אחידה. מפזרים את ציפוי הפירורים על החלק העליון של העוגה. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.

שלב 5: מצננים ומגישים

מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא. מגישים את העוגה עם כף קצפת או כדור גלידה.

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל להשתמש בסוג אחר של סוכר לציפוי הפירורים?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של סוכר שאתה אוהב לציפוי הפירורים. אפשר גם להשתמש בשילוב של סוגים שונים של סוכר, כמו סוכר חום וסוכר קוקוס.

ש: האם אפשר להשתמש בסוג אחר של קמח לבלילת העוגה?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של קמח שאתה אוהב עבור בלילת העוגה. אפשר גם להשתמש בשילוב של סוגים שונים של קמח כמו קמח שקדים וקמח שיבולת שועל.

ש: האם אוכל להשתמש בסוג אחר של שוקולד לעוגה?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של שוקולד שאתה אוהב עבור העוגה. ניתן גם להשתמש בשילוב של סוגי שוקולד שונים, כמו שוקולד מריר ושוקולד לבן.

סיכום

הכנת עוגת פירורי שוקולד טעימה לא צריכה להיות מסובכת. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומשמנים תבנית עגולה בגודל 8 אינץ'. בקערה בינונית מערבבים את הקמח, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה והמלח. חותכים פנימה את החמאה עד שהתערובת מזכירה פירורים גסים. בקערה גדולה טורפים את הביצים לקצף בהיר ותפוח. מוסיפים את תמצית הווניל ומקציפים עד לאיחוד. מוסיפים את החלב ומערבבים עד שהכל מתאחד. מוסיפים את תערובת הקמח ומערבבים עד שהכל רק מתאחד. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס והאגוזי מלך (אם משתמשים). יוצקים את בלילת העוגה לתבנית המוכנה ומפזרים אותה בצורה אחידה. מפזרים את ציפוי הפירורים על החלק העליון של העוגה. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא. מגישים את העוגה עם כף קצפת או כדור גלידה. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן