מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון פשוט לעוגת שוקולד חמה

מתכון פשוט לעוגת שוקולד חמה

מתכון פשוט לעוגת שוקולד חמה

מצרכים לעוגת שוקולד חמה

הכנת עוגת שוקולד חמימה היא דרך פשוטה וטעימה לספק את השן המתוקה שלך. מתכון זה קל לביצוע ודורש רק כמה מרכיבים. הנה מה שתצטרך:

  • 1 כוס קמח לכל מטרה
  • 1/2 כוס אבקת קקאו
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1/2 כפית סודה לשתייה
  • 1/4 כפית מלח
  • 1/2 כוס חמאה, מומסת
  • 1 כוס סוכר לבן
  • 2 ביצים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כוס חלב

הוראות להכנת עוגת שוקולד חמה

שלב 1: מחממים את התנור

מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.

שלב 2: מערבבים את החומרים היבשים

בקערה בינונית מערבבים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.

שלב 3: קרם את החמאה והסוכר

בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה המומסת והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל.

שלב 4: הוסף את החומרים היבשים

מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לתערובת המוקרמת, לסירוגין עם החלב. מקציפים עד שהכל מתערבב היטב.

שלב 5: אופים את העוגה

יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. אופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שהופכים על רשת לצינון מלא.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
קמח, אבקת קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח, חמאה, סוכר, ביצים, תמצית וניל, חלב מחממים תנור, מערבבים חומרים יבשים, שמנת חמאה וסוכר, מוסיפים חומרים יבשים, אופים עוגה

הצעות הגשה

עוגת השוקולד החמה הזו מוגשת טעימה בפני עצמה, אבל אפשר גם להלביש אותה עם כמה תוספות פשוטות. נסו להוסיף כף קצפת, זילוף של אגוזים קצוצים, או זילוף של שוקולד מומס.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של קמח?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של קמח שאתה אוהב. עם זאת, קחו בחשבון שסוגים שונים של קמח ישפיעו על מרקם העוגה. לדוגמה, קמח עוגה יפיק עוגה קלילה ונימוחה יותר, בעוד מקמח מלא יפיק עוגה צפופה יותר.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של סוכר?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של סוכר שאתה אוהב. עם זאת, קחו בחשבון שסוגים שונים של סוכר ישפיעו על מתיקות העוגה. לדוגמה, סוכר חום יפיק עוגה מתוקה יותר מסוכר לבן.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של חלב?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג חלב שאתה אוהב. עם זאת, קחו בחשבון שסוגי חלב שונים ישפיעו על מרקם העוגה. לדוגמה, חלב שקדים יפיק עוגה קלה יותר מחלב מלא.

סיכום

הכנת עוגת שוקולד חמימה היא דרך פשוטה וטעימה לספק את השן המתוקה שלך. מתכון זה קל לביצוע ודורש רק כמה מרכיבים. חממו את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס), ערבבו יחד את החומרים היבשים, קרמו יחד את החמאה המומסת והסוכר, הוסיפו בהדרגה את החומרים היבשים לתערובת המוקרמת ואופים במשך 30 עד 35 דקות. הגישו את העוגה בפני עצמה או הלבישו אותה עם כמה תוספות פשוטות. עם המתכון הקל לביצוע הזה, אתה יכול להכין את עוגת השוקולד החמה המושלמת בכל פעם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן