מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת תפוזים-שוקולד

מתכון לעוגת תפוזים-שוקולד

מתכון לעוגת תפוזים-שוקולד

מתכון לעוגת תפוזים-שוקולד

עוגת שוקולד תפוזים זו היא פינוק טעים וקל להכנה. זה מושלם לכל אירוע, מימי הולדת ועד ימי נישואין. השילוב של תפוז ושוקולד הוא שילוב טעמים קלאסי שבטוח ישמח. העוגה לחה ואוורירית, וטעמי התפוז והשוקולד משתלבים זה בזה בצורה מושלמת.

מתכון זה קל לביצוע ודורש מרכיבים מינימליים. כל מה שאתה צריך זה קצת חמאה, סוכר, ביצים, קמח, אבקת אפייה, מיץ תפוזים ושוקולד צ'יפס. העוגה נאפית בתבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ולוקח כ-45 דקות לאפייה.

רכיבים

  • 1/2 כוס חמאה, מרוככת
  • 1 כוס סוכר
  • 2 ביצים
  • 1 1/2 כוסות קמח לכל מטרה
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1/2 כוס מיץ תפוזים
  • 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

  1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.
  2. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את מיץ התפוזים.
  3. בקערה נפרדת מנפים יחד את הקמח ואבקת האפייה. מערבבים בהדרגה את החומרים היבשים לתוך התערובת הרטובה, ומערבבים רק עד שהם מתערבבים.
  4. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה.
  5. אופים במשך 40 עד 45 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מצננים בתבנית 10 דקות, ואז הופכים על רשת ומצננים לחלוטין.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
חמאה, סוכר, ביצים, קמח, אבקת אפייה, מיץ תפוזים ושוקולד צ'יפס מקציפים חמאה וסוכר, טורפים פנימה ביצים, מערבבים פנימה מיץ תפוזים, מנפים יחד קמח ואבקת אפייה, מקפלים פנימה שוקולד צ'יפס, יוצקים לתבנית, אופים ומצננים.

עוגת שוקולד תפוזים זו בטוח תהיה להיט בכל מפגש. הוא לח ונימוח, וטעמי התפוז והשוקולד משתלבים זה בזה בצורה מושלמת. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין את העוגה הטעימה הזו תוך זמן קצר. תהנה!

למתכונים נוספים וטיפים לאפייה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן