מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד עסיסית ב-10 דקות

מתכון לעוגת שוקולד עסיסית ב-10 דקות

מתכון לעוגת שוקולד עסיסית ב-10 דקות

עוגת שוקולד טעימה תוך 10 דקות

הכנת עוגת שוקולד טעימה ועסיסית לא צריכה לקחת שעות. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו להכין עוגת שוקולד טעימה תוך 10 דקות בלבד.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד הטעימה הזו, תזדקק ל:- 1 כוס קמח לכל מטרה- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/4 כפית מלח- 1 /2 כוס חמאה, מומסת- 1 כוס סוכר- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס חלב

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט.2. בקערה בינונית מערבבים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה נפרדת מערבבים יחד את החמאה המומסת, הסוכר, הביצים ותמצית הווניל.4. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, תוך ערבוב עד שהכל מתאחד.5. מוסיפים את החלב ומערבבים עד שהכל מתאחד.6. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ויוצקים את הבלילה לתבנית.7. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.8. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה.

הצעות הגשה

ניתן להגיש את עוגת השוקולד הטעימה הזו כפי שהיא, או עם כף קצפת או כדור גלידה. זה גם משתלב יפה עם כוס קפה או כוס חלב קר.

דעה אישית

המתכון הזה לעוגת שוקולד הוא אחד האהובים עליי. זה קל להכנה ותמיד יוצא טעים. בנוסף, זה לוקח רק 10 דקות להכין, אז זה מושלם לימים שבהם אין לך הרבה זמן לבלות במטבח. אם אתם מחפשים קינוח קל ומהיר, זה המתכון המושלם. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן