מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד עם קמח ללא גלוטן

מתכון לעוגת שוקולד עם קמח ללא גלוטן

מתכון לעוגת שוקולד עם קמח ללא גלוטן

מתכון לעוגת שוקולד עם קמח ללא גלוטן

מחפשים מתכון לעוגת שוקולד טעימה ללא גלוטן? אל תחפש עוד! המתכון הזה קל להכנה והוא בטוח ישמח את כולם. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים ותוכלו לקבל עוגה טעימה תוך זמן קצר.

הצעד הראשון הוא לאסוף את כל המרכיבים שתצטרכו. תזדקק לקמח ללא גלוטן, אבקת קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח, סוכר, ביצים, חמאה וחלב. ברגע שיש לך את כל המצרכים, אתה יכול להתחיל להכין את העוגה.

שלב 1: מחממים את התנור

מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. זה יבטיח שהעוגה תתבשל בצורה אחידה ושיהיה לה צבע זהוב יפה כשהיא מוכנה.

שלב 2: הכינו את הבלילה

בקערה גדולה מערבבים יחד את הקמח נטול הגלוטן, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה נפרדת מקציפים את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החלב. מקציפים עד שהכל מתאחד היטב.

שלב 3: אופים את העוגה

יוצקים את הבלילה לתבנית עוגה עגולה משומנת בגודל 9 אינץ'. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

פרוסט את העוגה

לאחר שהעוגה מתקררת, אפשר להתחיל להקפיא אותה. אתה יכול להשתמש בכל סוג של ציפוי שאתה אוהב, אבל ציפוי פשוט של קרם חמאה שוקולד הוא תמיד חביב הקהל. להכנת הציפוי, מקרם יחד חמאה ואבקת קקאו עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים לאט אבקת סוכר, כוס אחת בכל פעם, עד שמגיעים לסמיכות הרצויה. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה ונהנים!

המתכון הזה לעוגת שוקולד עם קמח ללא גלוטן בטוח יהיה להיט אצל כולם. זה קל להכנה ובטוח ישמח גם את הבררנים שבאוכלים. למידע נוסף על אפייה ללא גלוטן, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . אם אתה רוצה לצפות בסרטון הדרכה כיצד להכין את העוגה הזו, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן