מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת שוקולד טעימה לתבנית מלבנית

מתכון לעוגת שוקולד טעימה לתבנית מלבנית

מתכון לעוגת שוקולד טעימה לתבנית מלבנית

מתכון לעוגת שוקולד טעימה לתבנית מלבנית

אפיית עוגת שוקולד טעימה בתבנית מלבנית היא דרך קלה ומהנה להכין פינוק מיוחד למשפחה ולחברים. בין אם אתם מכינים עוגת יום הולדת או קינוח מיוחד לארוחת ערב, המתכון הזה יעזור לכם להכין עוגה לחה ובעלת טעם שכולם יאהבו.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד הטעימה הזו, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כוס חמאה, מרוכך – 2 כוסות סוכר לבן – 4 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חמאה – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית מלבנית בגודל 9×13 אינץ'. 2. מערבבים בקערה בינונית את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. 4. מוסיפים את החומרים היבשים בהדרגה לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה. 5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס. 6. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. 7. אופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. 8. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמופכים על רשת לצינון מלא.

הגשה ואחסון

ניתן להגיש את עוגת השוקולד הטעימה הזו כפי שהיא, או לתוספת אבק של אבקת סוכר או גנאש שוקולד. אתה יכול גם להוסיף פירות טריים או כדור גלידה. ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. ניתן גם להקפיא עד 3 חודשים.

תהנה!

עוגת השוקולד הטעימה הזו בטוח תהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. עם המרקם הלח והטעמים שלו, זה הפינוק המושלם לכל אירוע. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן