מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד הכי טעימה

מתכון לעוגת שוקולד הכי טעימה

מתכון לעוגת שוקולד הכי טעימה

מתכון לעוגת שוקולד הכי טעימה

יש לך שן מתוקה? מחפשים מתכון לעוגת שוקולד טעימה וקל להכנה? אל תחפש עוד! המתכון הזה לעוגת השוקולד הטעימה ביותר בטוח ישביע את התשוקה שלך. עוגת השוקולד הזו היא לחה ואוורירית, עם טעם שוקולדי עשיר. זה מושלם לכל אירוע, מימי הולדת ועד ימי נישואין. בנוסף, זה כל כך פשוט להכנה שאפילו אופה מתחיל יכול להכין אותו בקלות.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד הטעימה הזו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כפית סודה לשתייה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות סוכר לבן- 4 ביצים- 1 כוס חלב- 1 כפית תמצית וניל

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את החלב ותמצית הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, תוך כדי ערבוב עד לאיחוד.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת להתקררות מלאה.

ציפוי

להכנת הציפוי, תזדקק למרכיבים הבאים:- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות סוכר קונדיטורים- 1/4 כוס אבקת קקאו- 1/4 כוס חלב- 1 כפית תמצית וניל בקערה בינונית, קרמי יחד החמאה וסוכר הקונדיטורים עד לקבלת תערובת בהירה ואוורירית. מקציפים פנימה את אבקת הקקאו, החלב ותמצית הווניל עד לקבלת תערובת חלקה. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה. עוגת השוקולד הטעימה שלך מוכנה כעת להנאה! העוגה הזו בטוח תהיה להיט בכל מפגש. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן