מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת שוקולד בננה בחושה

מתכון לעוגת שוקולד בננה בחושה

מתכון לעוגת שוקולד בננה בחושה

מה זה Khosha?

Khosha הוא קינוח ישראלי מסורתי שעשוי משילוב של שוקולד, בננה ומרכיבים נוספים. זהו פינוק פופולרי בקרב ישראלים ומוגש לרוב באירועים מיוחדים כמו חתונות ובר מצווה. הקינוח מועדף גם בקרב ילדים, שכן הוא מתוק וטעים כאחד. Khosha הוא סוג של עוגה שמכינים בשילוב של שוקולד, בננה ומרכיבים נוספים. העוגה מוגשת לרוב עם תוספת של קצפת או גלידה. זהו קינוח פופולרי בקרב ישראלים ומוגש לרוב באירועים מיוחדים כמו חתונות ובר מצווה.

מצרכים לעוגת שוקולד בננה בחושה

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס בננה מעוכה- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס חלב

לציפוי:

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1/2 כוס סוכר- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס שמנת כבדה- 1/2 כפית תמצית וניל

הוראות לעוגת שוקולד בננה בחושה

עבור העוגה:

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל והבננה המעוכה.4. מערבבים בהדרגה את החומרים היבשים, לסירוגין עם החלב.5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שהופכים אותה על רשת לצינון מלא.

לציפוי:

1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.2. מערבבים פנימה את אבקת הקקאו, השמנת הכבדה ותמצית הווניל עד לאיחוד.3. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.4. הגישו את העוגה בטמפרטורת החדר או מצונן. Khosha הוא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח יהווה להיט עם המשפחה והחברים שלכם. עם השילוב שלו של שוקולד, בננה ומרכיבים אחרים, זה בטוח יהיה חביב הקהל. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן