מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת גבינה פירורי שוקולד

מתכון לעוגת גבינה פירורי שוקולד

מתכון לעוגת גבינה פירורי שוקולד

מתכון לעוגת גבינה פירורי שוקולד

מתכון עוגת גבינה פירורי שוקולד טעים זה הוא הקינוח המושלם לכל אירוע. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או סתם מחפשים פינוק מתוק, המתכון הזה בטוח ישמח. עם מלית של עוגת גבינה קרמית ועשירה וקרום פירורי שוקולד פריך, המתכון הזה בטוח יהיה להיט. למד כיצד להכין את המתכון הקל והטעים הזה לעוגת גבינה עם הוראות שלב אחר שלב.

רכיבים

לקרום:- ½ כוסות פירורי קרקר גרהם- ¼ כוס אבקת קקאו- ¼ כוס סוכר- 6 כפות חמאה מומסת למילוי:- 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת, בטמפרטורת החדר- ¾ כוס סוכר- 2 כפות הכל -קמח ייעודי- 2 ביצים גדולות- 1 כפית תמצית וניל- ¼ כוס שמנת כבדה

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים תבנית קפיצית בגודל 9 אינץ' בחמאה או בתרסיס בישול.2. בקערה בינונית, מערבבים פירורי קרקר גרהם, אבקת קקאו, סוכר וחמאה מומסת. מערבבים עד לאיחוד. מהדקים את התערובת לתחתית התבנית המוכנה.3. בקערה גדולה טורפים גבינת שמנת עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים סוכר וקמח ומקציפים עד לאיחוד. מוסיפים ביצים, אחת בכל פעם, תוך כדי הקצפה עד לאיחוד. מוסיפים וניל ושמנת כבדה ומקציפים עד לאיחוד.4. יוצקים את המילוי לתוך הקרום המוכן. אופים במשך 40-45 דקות, או עד שהמרכז מתייצב.5. מצננים לחלוטין לפני ההגשה. תהנה!

דעה אישית

המתכון הזה לעוגת גבינה פירורי שוקולד הוא אחד הקינוחים האהובים עלי להכין. זה קל להכנה ותמיד יוצא טעים. השילוב של מלית עוגת הגבינה הקרמית וקרום פירורי השוקולד הפריך הוא שידוך שנעשה בגן עדן. אני אוהב להגיש את הקינוח הזה בארוחות ערב וזה תמיד להיט. אם אתם מחפשים קינוח טעים להכנה, המתכון הזה לעוגת גבינה פירורי שוקולד בטוח ישמח. בדוק את הסרטון הזה לקבלת מדריך שלב אחר שלב כיצד להכין את הקינוח הטעים הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן