מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון טעים לעוגת שוקולד פאדג' ללא ביצים

מתכון טעים לעוגת שוקולד פאדג' ללא ביצים

מתכון טעים לעוגת שוקולד פאדג' ללא ביצים

מבוא

עוגת פאדג' שוקולד היא קינוח קלאסי שאהוב על רבים. אבל מה אם אין לך ביצים בהישג יד? אל דאגה, עדיין אפשר להכין עוגת שוקולד פאדג' טעימה בלי ביצים! המתכון הקל לביצוע הזה יגרום לכם לאפות עוגה טעימה תוך זמן קצר.

רכיבים

בשביל העוגה

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כוס אבקת קקאו- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1 כוס שמן צמחי- 1 כוס סוכר מגורען- 1 כוס סוכר חום- 1 כוס חלב- 1 כפית תמצית וניל

לפאדג' פרוסטינג

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות אבקת סוכר- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/4 כוס חלב- 1 כפית תמצית וניל

הוראות

בשביל העוגה

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את השמן, הסוכר והסוכר החום עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.4. מוסיפים את החלב ותמצית הווניל ומקציפים עד לאיחוד.5. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

לפאדג' פרוסטינג

1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה ואבקת הסוכר לקצף בהיר ותפוח.2. מוסיפים את אבקת הקקאו, החלב ותמצית הווניל ומקציפים עד לאיחוד.3. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.

סיכום

עוגת השוקולד פאדג' הטעימה הזו ללא ביצים בטוחה שתהיה להיט! עם טעם השוקולד העשיר שלו וציפוי הפאדג' הקרמי שלו, זה בטוח ישמח את הקהל. למידע נוסף על אפייה ללא ביצים, מצא מידע נוסף בויקיפדיה . למתכונים טעימים נוספים, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב . תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן