מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד של מיקי לילדים

מתכון לעוגת שוקולד של מיקי לילדים

מתכון לעוגת שוקולד של מיקי לילדים

עוגת שוקולד טעימה לילדים על שם מיקי מאוס

יש לך אחד קטן שאוהב את מיקי מאוס? אם כן, למה שלא תכינו להם פינוק מיוחד עם מתכון עוגת שוקולד טעים זה? העוגה הזו בטוח תהיה להיט בקרב הילדים שלך והיא קלה להכנה. בנוסף, זו דרך מצוינת להראות לקטן שלך כמה אכפת לך. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להכין את העוגה המיוחדת הזו.

רכיבים

כדי להכין את עוגת השוקולד בהשראת מיקי מאוס, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית מלח – 1 כוס חמאה, מרוככת – 2 כוסות סוכר לבן – 4 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חמאה – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית אפייה בגודל 9X13 אינץ'. 2. טורפים בקערה בינונית את הקמח, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את הווניל. 4. טורפים בהדרגה את החומרים היבשים לסירוגין עם החמאה. 5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס. 6. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. 7. אופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. 8. מניחים לעוגה להתקרר לפני ההגשה.

עוגת השוקולד בהשראת מיקי מאוס בטוח תהיה להיט עם הילדים שלך. זה קל להכנה ודרך מצוינת להראות לקטן שלך כמה אכפת לך. בנוסף, זה פינוק טעים שכולם יאהבו. אז למה לא לנסות היום? למתכונים מהנים נוספים, בדוק את רשימת ההשמעה הזו של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן