מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת שוקולד פרווה עם שמנת ירקות

מתכון לעוגת שוקולד פרווה עם שמנת ירקות

מתכון לעוגת שוקולד פרווה עם שמנת ירקות

עוגת שוקולד פרווה עם קרם ירקות

רוצים להכין עוגת שוקולד פרווה טעימה עם שמנת ירקות? המתכון הזה קל לביצוע וישאיר אתכם עם עוגה טעימה שכולם יאהבו. עוגה זו עשויה משילוב של אבקת קקאו, שמנת צמחית וסוכר. הקרם הצמחי מעניק לעוגה טעם ומרקם ייחודיים שלא תמצאו בעוגות אחרות. אבקת הקקאו מוסיפה טעם שוקולדי עשיר המשתלב בצורה מושלמת עם השמנת הצמחית. השלב הראשון בהכנת העוגה הזו הוא לחמם מראש את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. בקערה בינונית, טורפים יחד את אבקת הקקאו, השמנת הצמחית והסוכר. בקערה נפרדת טורפים יחד את הביצים והחמאה לקצף בהיר ותפוח. מוסיפים את תערובת הקקאו לתערובת הביצים ומערבבים עד לאיחוד. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה. להכנת הציפוי, מקציפים יחד את החמאה, השמנת הצמחית ואבקת הקקאו עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה. אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של צבע מאכל לציפוי כדי לתת לו מראה ייחודי. לאחר שהעוגה קפואה, היא מוכנה להגשה. תהנה מעוגת השוקולד פרווה שלך עם שמנת ירקות!

רכיבים

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס שמנת צמחית- 1 כוס סוכר- 2 ביצים- 1/2 כוס חמאה, מומסת- 1/2 כפית אבקת אפייה- 1/4 כפית מלח

ציפוי

– 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1/2 כוס שמנת צמחית- 1/4 כוס אבקת קקאו- צבע מאכל (לא חובה)

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את אבקת הקקאו, השמנת הצמחית והסוכר.3. בקערה נפרדת טורפים יחד את הביצים והחמאה לקצף בהיר ותפוח.4. מוסיפים את תערובת הקקאו לתערובת הביצים ומערבבים עד לאיחוד.5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.7. להכנת הציפוי, מקציפים יחד את החמאה, השמנת הצמחית ואבקת הקקאו עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.8. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה. אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של צבע מאכל לציפוי כדי לתת לו מראה ייחודי.

השוואה מהירה

רכיבים ציפוי
2 כפות של קמח 1/2 כוס חמאה, מרוככת
1/2 כוס אבקת קקאו 1/2 כוס שמנת צמחית
1/2 כוס שמנת צמחית 1/4 כוס אבקת קקאו
1 כוס סוכר צבע מאכל (לא חובה)
2 ביצים
1/2 כוס חמאה, מומסת
1/2 כפית אבקת אפייה
1/4 כפית מלח

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן