מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת שוקולד עם קצפת

מתכון לעוגת שוקולד עם קצפת

מתכון לעוגת שוקולד עם קצפת

מתכון לעוגת שוקולד עם קצפת

עוגת שוקולד עם קצפת היא קינוח קלאסי המושלם לכל אירוע. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או סתם רוצים לפנק את עצמכם, המתכון הטעים הזה בטוח יהיה להיט. השילוב של עוגת שוקולד עשירה וקצפת קלילה ואוורירית בטוח ישביע כל שן מתוקה.

רכיבים

לעוגה:- 2 כוסות קמח לכל מטרה – 2 כוסות סוכר מגורען – 3/4 כוס אבקת קקאו – 2 כפיות סודה לשתייה – 1 כפית אבקת אפייה – 1 כפית מלח – 2 ביצים – 1 כוס חמאה – 1 כוס שמן צמחי – 1 כפית תמצית וניל לקצפת: – 2 כוסות שמנת כבדה – 1/2 כוס אבקת סוכר – 1 כפית תמצית וניל

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 2. טורפים בקערה גדולה את הקמח, הסוכר, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח. 3. טורפים בקערה נפרדת את הביצים, החמאה, השמן ותמצית הווניל. 4. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד. 5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. 6. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה. 7. להכנת הקצפת, מוסיפים לקערה גדולה את השמנת הכבדה, אבקת הסוכר ותמצית הווניל ומקציפים במיקסר חשמלי עד שנוצרות פסגות נוקשות. 8. מורחים את הקצפת על העוגה שהתקררה ומגישים.

טיפים

– לטעם עשיר יותר, נסו להוסיף לבלילת העוגה כפית אבקת אספרסו. – כדי להפוך את העוגה לדקדנטית עוד יותר, מעליו פירות יער טריים או שבבי שוקולד. – לגרסה קלילה יותר, השתמשו ביוגורט יווני במקום חמאה בבלילת העוגה.

סיכום

עוגת שוקולד עם קצפת היא קינוח קלאסי שבטוח ישמח כל קהל. עם טעם השוקולד העשיר שלו והקצפת הקלילה והקלילה, המתכון הזה בטוח יהפוך לאהוב. למידע נוסף, עיין בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן