מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים מגניבים » מתכון לעוגת שוקולד טבעונית ללא סוכר

מתכון לעוגת שוקולד טבעונית ללא סוכר

מתכון לעוגת שוקולד טבעונית ללא סוכר

עוגת שוקולד טבעונית ללא סוכר

מחפשים עוגת שוקולד טבעונית טעימה ללא סוכר? אם כן, הגעתם למקום הנכון. מתכון זה קל לביצוע ויהווה קינוח טעים לכל אירוע. עוגת השוקולד הטבעונית הזו עשויה ללא כל סוכר, אך עדיין יש לה טעם עשיר ושוקולדי. הוא עשוי גם עם מרכיבים טבעוניים, כך שהוא מושלם למי טבעוני או שמנסה להפחית את צריכת הסוכר.

רכיבים

כדי להכין עוגת שוקולד טבעונית זו ללא סוכר, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית אבקת אפייה – 1 כפית סודה לשתייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1/ 2 כוס חמאה טבעונית – 1/2 כוס רסק תפוחים – 1/2 כוס חלב שקדים – 1 כפית תמצית וניל – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס טבעוני

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' בחמאה טבעונית ומניחים בצד. 2. טורפים בקערה גדולה את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו. 3. בקערה נפרדת קרמים יחד את החמאה הטבעונית ורסק התפוחים. 4. מוסיפים לתערובת החמאה והתפוחים את חלב השקדים ותמצית הווניל ומערבבים עד לאיחוד. 5. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים ומערבבים רק עד לאיחוד. 6. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס הטבעוני. 7. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ומפזרים אותה בצורה אחידה. 8. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי. 9. מניחים לעוגה להתקרר 10 דקות לפני שמעבירים אותה לרשת לצינון מלא.

הגשה ואחסון

עוגת שוקולד טבעונית זו ללא סוכר עדיף להגיש בטמפרטורת החדר. ניתן לשמור בכלי אטום במקרר עד 5 ימים. אם תרצו להפוך את העוגה הזו למיוחדת עוד יותר, תוכלו להעלות עליה קצפת טבעונית או ציפוי שוקולד טבעוני. אתה יכול גם להוסיף פירות טריים או אגוזים לתוספת טעימה. אם אתם מחפשים קינוח טבעוני טעים ונקי מסוכר, עוגת השוקולד הטבעונית הזו ללא סוכר היא הבחירה המושלמת. זה קל להכנה ויהיה להיט אצל כל מי שינסה אותו. למתכונים טבעוניים נוספים, בדוק ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן