מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת שוקולד בננה

מתכון לעוגת שוקולד בננה

מתכון לעוגת שוקולד בננה

מתכון לעוגת שוקולד בננה

מחפשים קינוח טעים שבטוח ישמח? אל תחפש רחוק יותר מהמתכון הזה לעוגת בננה שוקולד. העוגה הזו לחה וטעימה, והיא בטוח תהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להקציף את הפינוק הטעים הזה תוך זמן קצר. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להכין את העוגה הטעימה הזו.

רכיבים

להכנת עוגת בננה שוקולד זו, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס בננות בשלות מעוכות – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק – 1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים (לא חובה)

הוראות

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל.4. מערבבים בהדרגה את החומרים היבשים, רק עד שהם נטמעים. מקפלים פנימה את הבננות המעוכות, השוקולד צ'יפס והאגוזי מלך (אם משתמשים).5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית למשך 10 דקות, ולאחר מכן הופכים על רשת להתקררות מלאה.

הצעות הגשה

עוגת בננה שוקולד זו מוגשת בצורה פשוטה, או שאתה יכול להלביש אותה עם כף קצפת או כדור גלידה. אפשר גם מעליו זילוף של שוקולד מומס או פיזור אגוזים קצוצים.

אִחסוּן

ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. לאחסון ארוך יותר, עוטפים את העוגה היטב בניילון נצמד ומאחסנים במקרר עד 5 ימים.

למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן