מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת פצפוצי אורז עם שוקולד

מתכון לעוגת פצפוצי אורז עם שוקולד

מתכון לעוגת פצפוצי אורז עם שוקולד

מבוא

עוגת פצפוצי אורז עם שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. זוהי דרך מצוינת להשתמש בשאריות פריכיות האורז והיא דרך מצוינת לגרום למשפחתך לאכול את הירקות שלה. המתכון הזה פשוט מספיק אפילו לאופה המתחיל להכין. זוהי דרך נהדרת להרשים את החברים והמשפחה עם קינוח טעים.

רכיבים

– 2 כוסות פריכיות אורז מבושלות- 2 כוסות גזר מגורר- 1 כוס קישואים מגוררים- 1/2 כוס תפוחים מגוררים- 1/2 כוס צימוקים- 1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים- 1/2 כוס חמאה מומסת – 1/2 כוס סוכר חום- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כפית אבקת אפייה- 1/4 כפית מלח- 1/4 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים תנור ל-350°F (175°C). משמנים תבנית אפייה מרובעת בגודל 8 אינץ' (20 ס"מ).2. בקערה גדולה משלבים את פצפוצי האורז המבושלים, הגזר המגורר, הקישואים המגוררים, התפוחים המגוררים, הצימוקים והאגוזי מלך הקצוצים.3. בקערה נפרדת מערבבים יחד את החמאה המומסת, הסוכר החום, אבקת הקקאו, תמצית הוניל, אבקת האפייה והמלח.4. יוצקים את החומרים הרטובים לתוך החומרים היבשים ומערבבים עד שהכל מתאחד היטב.5. יוצקים את הבלילה לתבנית האפייה המוכנה ומפזרים אותה בצורה אחידה. מפזרים מעל את השוקולד צ'יפס.6. אופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.7. מצננים לפני החיתוך וההגשה.

טיפים

– ניתן להחליף באגוזים ובצימוקים אגוזים אחרים או פירות יבשים. – ניתן גם להוסיף שכבת שוקולד מומס על גבי העוגה לפינוק מיוחד במיוחד. – אם אין לך אבקת קקאו, אפשר להחליף מומס שוקולד מריר.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן מחזיקה העוגה?
ת: העוגה תחזיק עד 5 ימים אם מאוחסנת בכלי אטום במקרר. ש: האם אני יכול להקפיא את העוגה?
ת: כן, ניתן להקפיא את העוגה עד 3 חודשים. הקפידו לעטוף אותו היטב בניילון נצמד לפני ההקפאה. ש: האם אני יכול להשתמש בסוגים אחרים של פריכיות אורז?
ת: כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של פריכיות אורז שאתה אוהב.

סיכום

עוגת פצפוצי אורז עם שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. זוהי דרך מצוינת להשתמש בשאריות פריכיות האורז והיא דרך מצוינת לגרום למשפחתך לאכול את הירקות שלה. המתכון הזה פשוט מספיק אפילו לאופה המתחיל להכין. אפשר להחליף באגוזים ובצימוקים אגוזים אחרים או פירות יבשים, ואפשר גם להוסיף שכבת שוקולד מומס על גבי העוגה לפינוק מיוחד במיוחד. העוגה תחזיק עד 5 ימים אם מאוחסנת בכלי אטום במקרר, וניתן להקפיא עד 3 חודשים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן