מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » בא לי עוגה! » מתכון לעוגת בננה שוקולד

מתכון לעוגת בננה שוקולד

מתכון לעוגת בננה שוקולד

מתכון לעוגת בננה שוקולד

עוגת בננה שוקולד היא פינוק טעים וקל להכנה המושלם לכל אירוע. בין אם אתם מחפשים קינוח להביא לארוחה או פינוק מיוחד למפגש משפחתי, העוגה הזו בטוח תהיה להיט. עם המרקם הלח וטעם השוקולד העשיר, העוגה הזו בטוח תשמח את הקהל.

רכיבים

להכנת עוגת בננות שוקולד זו, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית סודה לשתייה – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס חמאה, מרוככת – 1 כוס מגורען סוכר – 2 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס בננות בשלות מעוכות – 1/2 כוס חמאה – 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 2. טורפים בקערה בינונית את הקמח, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח. לְהַפְרִישׁ. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל. 4. מוסיפים את הבננות המעוכות ומערבבים עד לאיחוד. 5. מוסיפים את החומרים היבשים בהדרגה לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החלב. 6. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס. 7. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. 8. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.

הצעות הגשה

עוגת בננות שוקולד זו טעימה מוגשת כפי שהיא, או שאתה יכול להלביש אותה עם כף קצפת או כדור גלידה. אפשר גם מעליו טפטוף של רוטב שוקולד או פיזור אגוזים קצוצים.

אִחסוּן

ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. לאחסון ארוך יותר, עוטפים את העוגה בניילון ומאחסנים במקרר עד 5 ימים. עוגת בננה שוקולד היא פינוק טעים וקל להכנה המושלם לכל אירוע. עם המרקם הלח וטעם השוקולד העשיר, העוגה הזו בטוח תשמח את הקהל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן