מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון קל לעוגת שוקולד לילדים

מתכון קל לעוגת שוקולד לילדים

מתכון קל לעוגת שוקולד לילדים

מתכון קל לעוגת שוקולד לילדים

אפיית עוגה היא פעילות מהנה לילדים, וזו יכולה להיות דרך מצוינת לבלות יחד. הכנת עוגת שוקולד היא דרך מצוינת לגרום לילדים להיות מעורבים במטבח, וזו פינוק טעים שכולם יכולים ליהנות ממנו. לפניכם מתכון קל לעוגת שוקולד שילדים יכולים להכין במינימום עזרה ממבוגרים.

רכיבים

כדי להכין עוגת שוקולד זו, תזדקק למרכיבים הבאים: – 2 כוסות קמח לכל מטרה – 1 כפית סודה לשתייה – 1 כפית אבקת אפייה – 1/2 כפית מלח – 1/2 כוס אבקת קקאו – 1 כוס חמאה, מרוככת – 2 כוסות סוכר לבן – 4 ביצים – 1 כפית תמצית וניל – 1 כוס חלב

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'. 2. מערבבים בקערה בינונית את הקמח, הסודה לשתייה, אבקת האפייה, המלח ואבקת הקקאו. 3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז מערבבים פנימה את תמצית הווניל. 4. מוסיפים את החומרים היבשים בהדרגה לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החלב. מקציפים עד שהכל מתאחד היטב. 5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה. אופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי. 6. מניחים לעוגה להתקרר 10 דקות לפני שמוציאים אותה על רשת לצינון מלא. 7. לאחר שהעוגה מתקררת, תוכלו להקפיא אותה עם הציפוי האהוב עליכם.

טיפים

– אם אין לכם תבנית עגולה בגודל 9 אינץ', תוכלו להשתמש במקום זאת בתבנית מרובעת בגודל 8 אינץ'. – אם רוצים להכין עוגת שוקולד בטעם עשיר יותר, אפשר להשתמש באבקת קקאו כהה במקום אבקת קקאו רגילה. – להכנת עוגת שוקולד במרקם קליל יותר, ניתן להחליף מחצית מהקמח לכל מטרה בקמח עוגה. הכנת עוגת שוקולד היא דרך מצוינת לגרום לילדים להיות מעורבים במטבח. עם המתכון הקל הזה, ילדים יכולים להכין עוגת שוקולד טעימה עם עזרה מינימלית של מבוגרים. למידע נוסף על אפייה עם ילדים, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן