מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת שמרים שוקולד פרווה

מתכון לעוגת שמרים שוקולד פרווה

מתכון לעוגת שמרים שוקולד פרווה

מהי עוגת שמרים שוקולד פרווה?

עוגת שמרים שוקולד פרווה היא קינוח טעים שפופולרי במקומות רבים בעולם. זוהי עוגה קלילה ואוורירית העשויה עם שמרים, שוקולד וחמאה. העוגה מוגשת בדרך כלל עם תוספת של פירות טריים או רוטב שוקולד. זוהי דרך מצוינת לסיים ארוחה או ליהנות כחטיף.

רכיבים

עבור העוגה:

– 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1/2 כפית מלח- 2 כפות שמרים פעילים יבשים- 1/2 כוס מים חמימים- 1/2 כוס חמאה, מומסת- 1/2 כוס סוכר- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1 /2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

לציפוי:

– 1/2 כוס פירות טריים (תותים, אוכמניות וכו') – 1/4 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק – 2 כפות חמאה

הוראות

1. בקערה גדולה מערבבים את הקמח, המלח והשמרים.2. בקערה נפרדת, מערבבים יחד את המים החמים, החמאה המומסת, הסוכר, הביצים ותמצית הווניל.3. יוצקים את החומרים הרטובים לתוך החומרים היבשים ומערבבים עד לאיחוד.4. מוסיפים את השוקולד צ'יפס ומערבבים עד לפיזור אחיד.5. משמנים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ויוצקים את הבלילה לתבנית.6. מכסים את התבנית במטלית לחה ומניחים לבלילה לתפוח במשך 30 דקות.7. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).8. אופים את העוגה במשך 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.9. הניחו לעוגה להתקרר 10 דקות לפני שמוציאים אותה מהתבנית.10. להכנת הציפוי ממיסים את החמאה והשוקולד צ'יפס בסיר קטן על אש נמוכה.11. מורחים את השוקולד המומס על החלק העליון של העוגה ומעליו את הפירות הטריים.12. תהנו! עוגת שמרים שוקולד פרווה היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח. עם המרקם הקליל והאוורירי וטעם השוקולד העשיר, הוא בטוח יהיה להיט אצל כולם. למידע נוסף על מתכון זה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן