מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים חדשים » מתכון לעוגת שוקולד מנצחת

מתכון לעוגת שוקולד מנצחת

מתכון לעוגת שוקולד מנצחת

מתכון לעוגת שוקולד מנצחת

מחפשים מתכון לעוגת שוקולד מנצחת שיגרום לחברים ולמשפחה שלכם להתעלף בהנאה? אל תחפש עוד! מתכון עוגת שוקולד טעים זה בטוח יהיה להיט. זה קל להכנה וניתן להתאים אותו לכל אירוע. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להכין את המתכון המנצח הזה לעוגת שוקולד.

רכיבים

להכנת מתכון עוגת שוקולד מנצח זה, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1 כוס סוכר מגורען- 1/2 כוס סוכר חום בהיר- 1/2 כוס שמן צמחי- 2 ביצים גדולות- 1 כפית תמצית וניל- 1 כוס חמאה- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה גדולה, מקציפים יחד את הסוכר הגרגירי, הסוכר החום הבהיר והשמן הצמחי עד לקבלת תערובת בהירה ואוורירית.4. טורפים פנימה את הביצים, אחת בכל פעם, ואז מוסיפים את תמצית הווניל.5. מוסיפים לאט את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם החמאה.6. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס.7. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.8. מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההקפאה.

ציפוי

עבור הציפוי, תזדקק למרכיבים הבאים:- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 2 כוסות אבקת סוכר- 1/4 כוס אבקת קקאו- 2 כפות חלב- 1 כפית תמצית וניל1. בקערה בינונית מקציפים יחד את החמאה, אבקת הסוכר, אבקת הקקאו, החלב ותמצית הוניל עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.2. מורחים את הציפוי על העוגה שהתקררה.3. תהנו! מתכון עוגת שוקולד מנצח זה בטוח יהיה להיט בכל מפגש. זה קל להכנה וניתן להתאים אותו לכל אירוע. למידע נוסף על מתכונים לעוגות שוקולד, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן