מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מתכונים שווים » מתכון לעוגת שוקולד וקפה

מתכון לעוגת שוקולד וקפה

מתכון לעוגת שוקולד וקפה

מתכון לעוגת שוקולד וקפה

מחפשים קינוח טעים וקל להכנה שישביע את המתוק שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהמתכון הטעים הזה לעוגת שוקולד וקפה! העוגה הזו בטוח תהיה להיט אצל כולם, וגם היא קלה להכנה. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד להכין את העוגה הטעימה הזו.

רכיבים

למתכון זה תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס אבקת קקאו- 1/2 כוס קפה חזק – 1/2 כוס שמן צמחי – 1 כוס סוכר מגורען – 2 ביצים גדולות – 1 כפית תמצית וניל

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח ואבקת הקקאו.3. בקערה נפרדת מערבבים יחד את הקפה, השמן, הסוכר, הביצים ותמצית הווניל.4. מוסיפים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים ומערבבים רק עד לאיחוד.5. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.6. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמעבירים לרשת לצינון מלא.7. מגישים את העוגה עם כף קצפת או כדור גלידה. תהנו! עוגת השוקולד והקפה הזו בטוח תהיה להיט אצל כולם. השילוב של שוקולד וקפה הוא קלאסי, והעוגה כל כך קלה להכנה. זה מושלם לאירוע מיוחד או סתם קינוח רגיל של ליל שבוע. נסה את המתכון הזה ולא תתאכזב! למידע נוסף על מתכון זה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן