מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת שוקולד בספל

מתכון לעוגת שוקולד בספל

מתכון לעוגת שוקולד בספל

עוגת שוקולד בספל

עוגת שוקולד בספל היא קינוח טעים וקל שניתן להכין תוך דקות ספורות. זה מושלם כשמתחשק לכם משהו מתוק אבל אין לכם זמן או כוח להכין עוגה בגודל מלא. בנוסף, זו דרך מצוינת למצות כל שאריות שוקולד שיש לך בסביבה.

הכנת עוגת שוקולד בספל היא פשוטה ודורשת רק כמה מרכיבים. כל מה שאתה צריך זה ספל, קצת חמאה, סוכר, אבקת קקאו, ביצה וקצת חלב. ברגע שיש לך את כל המרכיבים, זה רק עניין של לערבב אותם יחד ולהכניס למיקרוגל לכמה דקות.

רכיבים

  • 1/4 כוס חמאה, מומסת
  • 1/4 כוס סוכר
  • 2 כפות אבקת קקאו
  • ביצה 1
  • 2 כפות חלב

הוראות

  1. בספל מערבבים יחד את החמאה המומסת, הסוכר ואבקת הקקאו.
  2. מוסיפים את הביצה ומערבבים עד לאיחוד.
  3. מוסיפים את החלב ומערבבים עד לאיחוד.
  4. מכניסים למיקרוגל למשך דקה ו-30 שניות.
  5. מצננים כמה דקות לפני ההגשה.

זהו זה! עכשיו יש לך עוגת שוקולד טעימה בספל שמוכנה ליהנות ממנה. המתכון הזה כל כך קל שאפילו ילדים יכולים להכין אותו עם פיקוח מינימלי. בנוסף, זו דרך מצוינת למצות כל שאריות שוקולד שיש לך בסביבה.

דעה אישית

אני אוהב להכין עוגת שוקולד בספל כי זה כל כך קל ומהיר. זה מושלם כשאני משתוקק למשהו מתוק אבל אין לי זמן או כוח להכין עוגה בגודל מלא. בנוסף, זו דרך מצוינת להשתמש בכל שאריות שוקולד שיש לי בסביבה. אני גם אוהב שזו פעילות נהדרת לעשות עם ילדים. הם יכולים לעזור למדוד ולערבב את המרכיבים ואז לצפות איך העוגה מתבשלת במיקרוגל.

שאלות ותשובות

האם אפשר להשתמש בסוג אחר של חלב?

כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג חלב שאתה אוהב. חלב שקדים, חלב שיבולת שועל וחלב קוקוס עובדים היטב במתכון הזה.

האם אפשר להשתמש בסוג אחר של סוכר?

כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של סוכר שאתה אוהב. סוכר חום, סוכר קוקוס ואפילו דבש עובדים היטב במתכון הזה.

האם אפשר להוסיף מרכיבים נוספים לעוגה?

כן, אפשר להוסיף מרכיבים נוספים לעוגה. כמה רעיונות כוללים שוקולד צ'יפס, אגוזים, פירות יבשים, או אפילו כף חמאת בוטנים. רק דאגו להתאים את כמות החלב בהתאם.

סיכום

עוגת שוקולד בספל היא קינוח טעים וקל שניתן להכין תוך דקות ספורות. כל מה שאתה צריך זה ספל, קצת חמאה, סוכר, אבקת קקאו, ביצה וקצת חלב. ברגע שיש לך את כל המרכיבים, זה רק עניין של לערבב אותם יחד ולהכניס למיקרוגל לכמה דקות. המתכון הזה כל כך קל שאפילו ילדים יכולים להכין אותו עם פיקוח מינימלי. בנוסף, זו דרך מצוינת למצות כל שאריות שוקולד שיש לך בסביבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן