מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת קוקוס עם שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת קוקוס עם שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת קוקוס עם שוקולד – טעים וקל להכנה

מתכון לעוגת קוקוס עם שוקולד

עוגת קוקוס עם שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או סתם מחפשים פינוק מתוק, המתכון הזה בטוח יהיה להיט. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להקציף עוגה טעימה שכולם יבקשו שניות. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להכין את הקינוח הטעים הזה.

רכיבים

כדי להכין את עוגת הקוקוס הטעימה הזו עם שוקולד, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות קמח לכל מטרה- 1 כפית אבקת אפייה- 1/2 כפית סודה לשתייה- 1/2 כפית מלח- 1/2 כוס חמאה, מרוככת- 1 כוס סוכר מגורען- 2 ביצים- 1 כפית תמצית וניל- 1/2 כוס חלב קוקוס- 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 1/2 כוס קוקוס מגורר

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350°F (175°C). משמנים ומקמחים תבנית עוגה עגולה בגודל 9 אינץ'.2. בקערה בינונית, טורפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח.3. בקערה גדולה מקציפים יחד את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו וטורפים היטב לאחר כל הוספה. מקציפים פנימה את תמצית הווניל.4. מוסיפים בהדרגה את החומרים היבשים לחומרים הרטובים, לסירוגין עם חלב הקוקוס. מקציפים רק עד לאיחוד.5. מקפלים פנימה את השוקולד צ'יפס והקוקוס המגורר.6. יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה ואופים 30-35 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי.7. מניחים לעוגה להתקרר בתבנית 10 דקות לפני שמופכים על רשת לצינון מלא.

מָנָה

את עוגת הקוקוס הטעימה הזו עם שוקולד אפשר להגיש כמו שהיא, או לתוספת עם כף קצפת ומפזר קוקוס קלוי.

אִחסוּן

ניתן לשמור את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים.

שאלות ותשובות

ש: האם אפשר להשתמש בשמן קוקוס במקום בחמאה? ת: כן, אפשר להשתמש בשמן קוקוס במקום בחמאה במתכון הזה. עם זאת, המרקם של העוגה עשוי להיות מעט שונה. ש: האם אני יכול להשתמש בשוקולד צ'יפס מריר במקום חצי מתוק? ת: כן, אתה יכול להשתמש בשוקולד צ'יפס מריר במקום חצי מתוק. הטעם של העוגה יהיה מעט שונה, אבל עדיין טעים. ש: האם אני יכול להקפיא את העוגה הזו? ת: כן, אתה יכול להקפיא את העוגה הזו. עוטפים אותו היטב בניילון נצמד ומאחסנים במקפיא עד 3 חודשים.

סיכום

עוגת קוקוס עם שוקולד היא קינוח טעים וקל להכנה שבטוח ישמח את כולם. עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להקציף עוגה טעימה שכולם יבקשו שניות. המתכון הזה בטוח יהיה להיט בכל מסיבת ארוחת ערב או מפגש. נסה את זה ותהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן