מתכון לעוגת שוקולד לילדים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מתכון לעוגת מוס שוקולד ללא אפייה

מתכון לעוגת מוס שוקולד ללא אפייה

מתכון לעוגת מוס שוקולד ללא אפייה

עוגת מוס שוקולד ללא אפייה

עוגת מוס שוקולד היא קינוח טעים שאפשר להכין בלי אפייה. מתכון זה קל לביצוע ודורש רק כמה מרכיבים. התוצאה היא עוגה עשירה וקרמית שבטוח תרשים את האורחים שלכם.

רכיבים

למתכון זה תזדקק ל:- 2 כוסות שמנת כבדה- 1/2 כוס סוכר- 1 כפית תמצית וניל- 1/4 כפית מלח- 8 גרם של שוקולד צ'יפס חצי מתוק- 2 כפות חמאה- 2 כפות אבקת קקאו

הוראות

1. מערבבים בקערה בינונית את השמנת הכבדה, הסוכר, תמצית הווניל והמלח. מקציפים במיקסר חשמלי עד שהתערובת סמיכה וקרמימה.2. בסיר כפול ממיסים יחד את השוקולד צ'יפס והחמאה. מערבבים עד שהתערובת חלקה.3. מוסיפים לאט לאט את תערובת השוקולד המומס לתערובת הקצפת ומקציפים עד לאיחוד.4. מוסיפים את אבקת הקקאו ומערבבים עד לאיחוד.5. יוצקים את התערובת לתבנית קפיצית בגודל 9 אינץ'.6. מקררים לפחות 4 שעות או לילה שלם.7. מגישים צונן ונהנים!

טיפים וטריקים

– כדי שהעוגה תהיה קרמית במיוחד, הוסיפו לתערובת 1/4 כוס שמנת חמוצה.- אם רוצים להוסיף לעוגה מרקם פריך, פזרו מעל אגוזים קצוצים לפני ההגשה.- אם רוצים להכין את העוגה אפילו עשיר יותר, הוסיפו 1/4 כוס שוקולד מריר מומס לתערובת.

סיכום

הכנת עוגת מוס שוקולד ללא אפייה היא דרך מצוינת ליהנות מקינוח טעים מבלי להדליק את התנור. מתכון זה קל לביצוע ודורש רק כמה מרכיבים. התוצאה היא עוגה עשירה וקרמית שבטוח תרשים את האורחים שלכם. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן